Nieuwe zelfbouwer HANK seizoen 2007 (de eerste ontwerpen)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
het frame dat lijkt op het frame van de brittain (die motor waar er maar 6?? van gemaakt waren??) dus het blok maakt deel uit van het frame.
de zelfde ophanging?
gokjes
de zelfde ophanging?
gokjes
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
-
Neluhz
het blok dat deel uit maakt van het frame zou inderdaad een optie zijn denk ik, maar de ophanging op een minibike zou te moeilijk worden, zeker als je het geheel ook nog competatief wil houden.Sleutel schreef:Deze dustaz22 schreef:het frame dat lijkt op het frame van de brittain (die motor waar er maar 6?? van gemaakt waren??) dus het blok maakt deel uit van het frame.
de zelfde ophanging?
gokjes
volgens mij word er veel of iets met alluminium gedaan (kan je lezen in z'n werkplaats toptic) dus miss een frame van alluminium zoals een polini? of gewoon een alluminium buizen frame.
hmm,,, ben benieuwd:S
hmm,,, ben benieuwd:S
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
-
bubke
- forum gebruiker
- Contacteer:
hey
hey hank, wanneer komen die verrassings nou is te voor schijn.
je hebt nog ff maar je houd de spanning er goed in voor de lui hier
en ik ben ook wel benieuwt tegen wat voor bike ik dit jaar moet strijden
groeten bob #33
je hebt nog ff maar je houd de spanning er goed in voor de lui hier
bob #63....:D:D:D lp-racingteam
-
bixby
-
kleine_duivel
- spammer
Hallo
Ja zeer leuke foto's
zeker de laatste zo moeten we nu een beetje oeffenen.
Oke' dan een kleine tip hoe het er nu voor staat (geen foto's).
De bike zal voor 90 % uit aluminium bestaan, te weten alu HPF voorvork met hydro remmen voor (6 zuiger) met de remmen achter ben ik er nog niet helemaal uit gezien deze nagenoeg niet gebruikt wordt.
Het voor frame is van alu met tevens een stalen versie mocht het niet sterk genoeg blijken.
Ook de achterbrug is geheel van alu gemaakt en dit in een hele mooie vorm (vind ik zelf).
Tevens is het blok niet breder en kwa carter niet groter als van een fabrieks bike, met wel een 70 cc cilinder er op.
Wel is het blok wat lager komen te hangen dit i.v.m. het zwaartepunt van de bike, en om wat extra ruimte te maken voor een 70 cc uitlaat.
Maar ik kan jullie melden dat er nog heel hard gewerkt moet worden om het geheel op tijd klaar te krijgen, maar we zullen er alles aan doen om het voor eind maart klaar te hebben.
Ja zeer leuke foto's
Oke' dan een kleine tip hoe het er nu voor staat (geen foto's).
De bike zal voor 90 % uit aluminium bestaan, te weten alu HPF voorvork met hydro remmen voor (6 zuiger) met de remmen achter ben ik er nog niet helemaal uit gezien deze nagenoeg niet gebruikt wordt.
Het voor frame is van alu met tevens een stalen versie mocht het niet sterk genoeg blijken.
Ook de achterbrug is geheel van alu gemaakt en dit in een hele mooie vorm (vind ik zelf).
Tevens is het blok niet breder en kwa carter niet groter als van een fabrieks bike, met wel een 70 cc cilinder er op.
Wel is het blok wat lager komen te hangen dit i.v.m. het zwaartepunt van de bike, en om wat extra ruimte te maken voor een 70 cc uitlaat.
Maar ik kan jullie melden dat er nog heel hard gewerkt moet worden om het geheel op tijd klaar te krijgen, maar we zullen er alles aan doen om het voor eind maart klaar te hebben.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
Heey ,
Nou hank , dat klink als muziek in de oren
Eindelijk een keer wat om aan vast te houden en niet alleen roddel hoe het gaat worden !
Maarja een fototje zou niet mis zijn
Veel succes gewenst van mij !
Gr,
Lars
AKA. owner of HK nr 100
Nou hank , dat klink als muziek in de oren
Eindelijk een keer wat om aan vast te houden en niet alleen roddel hoe het gaat worden !
Maarja een fototje zou niet mis zijn
Veel succes gewenst van mij !
Gr,
Lars
AKA. owner of HK nr 100
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
-
minibike#46
- forum gebruiker
die bliksemse Hank houd alles top secret,maar ik zit met hetzelfde probleem als hank,er moet nog flink gewerkt worden om 2 frames klaar te maken voor dit seizoen valt allemaal weer vies tegen om een nieuw ontwerp te maken wat een ander nog niet heeft en ook goed is...hank veel succes we zijn bijna allemaal hetzelfde,...alles moet zoals voorgaande jaren weer op het laatst gemaakt worden heheheh
gr Ferdi
2e Plaats in het nederlands kampioenschap Puchcup geweld...2006 4e in 2007