Met het frame ben ik net begonnen met spuiten. De kappen komen nog later want daarvoor heb ik geen spuitbussen enzo. Maar het komt wel.mini suzuki schreef:mooie bike !! mjha meer heb k eigk niet te zeggesucces
Keep on Tuning
Steef's Blata B1 Rep. Update P5 onderaan. (+filmpje.)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- steef1
- forum gebruiker
Dank je. Ik ben vandaag langs Dragonfly gegaan voor een rad,want de oude was lek. Bedankt daarvoor. Binnekort mischien nog iets wat blijft nog even geheim. Dragonfly jij weet het al, teminste als alles lukt. Ook het blokje licht bij dragonfly om uitgeboord te worden.
Ik heb daarnet nog even mijn waterpotje weg gewerkt.
Maar Dragonfly bedankt!.
Ik heb daarnet nog even mijn waterpotje weg gewerkt.
Maar Dragonfly bedankt!.
YZ250F
- dragonfly
- forum gebruiker
- Contacteer:
tja shit happens zo merk ik het nu weer
heb slecht nieuws voor je steef1 cilinder is in de strijd met de boor gesneuveld maar geen nood ik heb al een nieuwe besteld voor je
op mijn kosten natuurlijk
heb slecht nieuws voor je steef1 cilinder is in de strijd met de boor gesneuveld maar geen nood ik heb al een nieuwe besteld voor je
Laatst gewijzigd door dragonfly op do 04 jan 2007, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
- Daantjuh#36
- forum gebruiker
-
kleine_duivel
- spammer
- EVD
- forum gebruiker
- Contacteer:
maar hoe is hij gesneuveld dan? ik bedoel als het risico zo groot is dat hij sneuvelt waarom boor je er dan in? laat het iemand anders dan doen je kan tenslotte niet eens zelf bedenkten of een groter tandwiel achter een hogere top of neit geeft . net zoals die kerel die suiker in zijn tank gooid omdat iemand zei dat hij daardoor sneller gingdragonfly schreef:tja shit happens zo merk ik het nu weer
vind het trouwens wel mooi dat je er niet moeilijk over doet voor een nieuwe cilinder op jou koste
dit is mijn mening
grtz erik
[img]http://img186.imageshack.us/img186/5687/evdonderschriftcopyey6.jpg[/img]
-
speedydevil
Zeg Eric
Niet aanvallend bedoeld hoor.
Ik weet ok dat je je mening wil/mag geven.
Maar op zo'n toon...
Over de tandwielen kan toch gebeuren als je pas 1 half jaar minibiked.
Soms vergeet je iets,niet iedereen is perfect zoals het volgens jou zou moeten zijn.
En de chinese cilinders zijn van zo'n slechte kwaliteit dat er soms een sneuveld.En daar heeft dragonfly nou net pech mee gehad.
Het zelf zeer netjes dat er een nieuwe cilinder op dragonfly's kosten is gekocht.
Niet aanvallend bedoeld hoor.
Ik weet ok dat je je mening wil/mag geven.
Maar op zo'n toon...
Over de tandwielen kan toch gebeuren als je pas 1 half jaar minibiked.
Soms vergeet je iets,niet iedereen is perfect zoals het volgens jou zou moeten zijn.
En de chinese cilinders zijn van zo'n slechte kwaliteit dat er soms een sneuveld.En daar heeft dragonfly nou net pech mee gehad.
Het zelf zeer netjes dat er een nieuwe cilinder op dragonfly's kosten is gekocht.