ruud schreef:Jeroen weet je waarom ik er nooit bij ben omdat het gewoon niet te doen is vanuit tilburg.
Waar was jij eigelijk in Veldhoven ??
Het is prima te doen vanuit Tilburg. Is maar net waar je je prioriteiten stelt.
Ik was tijdens de wedstrijd Veldhoven thuis, omdat ik een jaarlijks 3-daags feest had waar ik voor koos om bij te zijn.
Voor de rest ben k er altijd, waar het ook is. Noord, Zuid, t maakt me niet uit
Maargoed... Het is gewoon lastig iedereen naar zn zin te maken qua afstand... omdat het door heel NL is.. en dan mogen we blij zijn dat Nederland zo klein is
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
ruud schreef:Jeroen weet je waarom ik er nooit bij ben omdat het gewoon niet te doen is vanuit tilburg.
Waar was jij eigelijk in Veldhoven ??
Het is prima te doen vanuit Tilburg. Is maar net waar je je prioriteiten stelt.
Ik was tijdens de wedstrijd Veldhoven thuis, omdat ik een jaarlijks 3-daags feest had waar ik voor koos om bij te zijn.
Voor de rest ben k er altijd, waar het ook is. Noord, Zuid, t maakt me niet uit
Maargoed... Het is gewoon lastig iedereen naar zn zin te maken qua afstand... omdat het door heel NL is.. en dan mogen we blij zijn dat Nederland zo klein is
Venray is wel te doen zwolle ook maar het duitste circuit en ulrum dat zijn mindere natuurlijk
Ik heb op venray gereden maar daar zijn de rechte stukken veeeeeeeeeeeeeeel te lang voor een junior. word de baan ingekort??
Gr jarno #23
Wij hebben hier ook getraind, en ik vindt de rechte stukken ook veels te lang, ook voor een modified motor.
Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
Maar ook in lelystad heeft de Rap het mooi voor elkaar, dus een beetje vertrouwen.
Gr, Sebastian
Pascal Kampioen
Senior open 50cc NL 2008
Senior open 50cc NL 2009
Senior open 50cc BK 2009
GTA Racing team
De laatste lus zal er zeker niet in zitten. Men gaat daar dan 180 graden links af. Hiermee is het lange rechte stuk ook korter. verder is het gewoon een snelle baan waar we verder zullen kijken wat en hoe we wat doen.
Ze zullen eens rekening houden met de mensen onder in het land he die ook willen rijden
jouw plannen pas je toch atlijd aan dat je niet rijdt.
dus met jou hoeven ze vast geen rekening te houden
Ik pas me plannen niet aan maar ze organisatie moet weten dat er genoeg maar dan ook genoeg minibikers zijn uit omgeving tilburg etc..Maarja aangezien de organisatie uit het noorden komt
Maargoed zodra ik het rijbewijs heb ben ik er weer bij!!
Ze zullen eens rekening houden met de mensen onder in het land he die ook willen rijden
jouw plannen pas je toch atlijd aan dat je niet rijdt.
dus met jou hoeven ze vast geen rekening te houden
Ik pas me plannen niet aan maar ze organisatie moet weten dat er genoeg maar dan ook genoeg minibikers zijn uit omgeving tilburg etc..Maarja aangezien de organisatie uit het noorden komt
Maargoed zodra ik het rijbewijs heb ben ik er weer bij!!
Organisatie uit het Noorden,
Nou dat heb je dan mooi mis, volgens mij woont de organisatie door het hele land. Als ik kijk waar de inschrijving naar toe moet, dat is volgens mij tukkerland(twente). Alex, die komt volgens mij uit het westen van het land . Alle NK rijders komen vanuit het hele land, en als je aan zoiets begint dan kijk je eerst waar er gereden wordt en hoe je daar dan komt. Je gaat niet eerst lid worden en dan maar klagen dat er geen wedstrijden genoeg in de buurt zijn. Je weet gewoon dat bij NK rijden je veel moet reizen. Ook voor de training rijden er veel NK rijders het hele land door.
Er trainen heel veel NK rijders op stadskanaal, sommigen zijn er dan twee uur onderweg om te trainen. Je moet er veel voor over hebben dat is nou eenmaal zo. Je kiest zelf voor deze sport en welk niveau je wilt gaan rijden.
Als je geen vervoer hebt, dan kun je gaan Cup wedstrijden gaan rijden, zo is dat gewoon.