Ow Nieuws gaat snel... blijkbaar ken je onze ingesteldheid van rijden niet he, maar het gaat niet om wie de snelste is .. het gaat om het tegen mekaar rijden,(soms nemen we dat iets te letterlijk) ..... blijkbaar durft (of kan)de rest dat niet meer aan....bedoeling was om een confrontatie aan te gaan met het lievelingetje van het forum.. maar die durft morgen blijkbaar niet op te dagen...
waar is de spirrit van het racen toch gebleven....
bij deze alle snelle rijders zijn uitgenodigd om mee komen te spelen...
Gerry schreef:Ow Nieuws gaat snel... blijkbaar ken je onze ingesteldheid van rijden niet he...
Juist wel Gerry. Vandaar dat dat ook zo mooi is. Ik kan jullie zeeeeer zeker niet bijhouden. Daar in tegen is het wel mooi om te zien dat elke millimeter benut wordt op een leuke en eerlijke manier tijdens het rijden.
Maar geef morgen maar goed gas, want wellicht is dit wel voorlopig de laatste keer dat je met Arie kunt "spelen". het superbike en supersport seizoen staat voor de deur he. Volgende week gaat hij testen in Spanje.
Dus laat wat van hem heel he
ps ik denk dat ik mee moet naar Spanje ander kom ik op Texel iets te kort denk ik
Pien schreef:Iets speciaals, mee gebeuren?
Ga je er dan vaker op rijden dan alleen op Texel Andre?????
ik train op dit moment bijna iedere dag voor Texel.....op m'n playstation
Jee wat zul jij getraind aan de start verschijnen . Pas maar op Andre dat je niet te veel traint .... voor je het weet heb je RSI............ Race Symptoom Infectie
haay
zou wel leuk zijn als robebrtino weer me kwam doen, hij had ook een vette bus met testbank erin gebouwd !!! (voor de mensen die dit niet wisten) heeft hij die nogsteeds ?
dm # 21 schreef:haay
zou wel leuk zijn als robebrtino weer me kwam doen, hij had ook een vette bus met testbank erin gebouwd !!! (voor de mensen die dit niet wisten) heeft hij die nogsteeds ?
Nee Ties,
Die bus heeft hij nog wel..maar niet meer met de testbank erin
En neem van mij aan dat ROBERTINO niet de nieuwe rijder is...