Kom je ook weer naar de wedstrijd in Echt (20 mei); kun je hem es in t echt zien.....kunnen we ze vergelijken lol.
Poe kan echt niet wachten om hem zondag te testen
Vandaag (6 Mei) lekker de hele dag geknald in Stein. In het begin kon ik er echt niet mee rijden...kwam de bochten stijfjes door en voelde me erg langzaam.
Ik kwam er opeens achter dat ik maar half gas reed op t rechte stuk dus toen ik dat eenmaal wist ging het al een stuk harder
Me knieën kwamen ook steeds dichter bij de grond en voor je het wist reed ik elke bocht lekker door. Heb leuke gevechtjes gehad met Navy Green, Dragonfly en Jeroen31 (en nog een blata rijder waar ik de naam niet van weet) en was echt genieten...
Bike loopt dus zeer goed !!
Ja ze zijn geweldig he; aankomende zondag (20 Mei) wedstrijdje @ PKE Echt...ben eens benieuwd of ik me oud persoonlijk record ga verbeteren...vooral met hoeveel verschil.
Donderdag even de onderste kuip erop zetten. Ook zit ik over een nieuwe paintjob te denken......misschien dat t toch een custom airbrush wordt.
Eerst een goed ontwerp en nog even lekker rijden
pOORBOY schreef:Hoi Daniel.
Glückwunsch zum neuen Bike. Hatte gestern meine Operation und so wie es aussieht werden wir uns in ECHT sehen
Ah gut ! . Dan kanst du ja meine bike mahl anschauen Und dan können wir mahl prüfen wie schnell der ist
Habe schon lust in Sonntag.....!
Bis dann!
Freu mich schon auf Sonntag. Bin jetzt aber auch schon lange nicht mehr gefahren wegen dem ganzen scheiß den ich hatte. Aber nachdem ich Dienstag die letzte Operation hatte geht es mir wieder so gut als wenn ich 14 wäre
Hahaha na dan must es toch gut gehen
Ist der bauch von dir den auch weggeholt oder was hahaha nein kwatsch...
Du hast ja ne pahr runden um wieder zu gewöhnen an die strecke....danach ist ja erst der Rennen....
Ich hab doch garkeinen Bauch.... DAS IST EIN MUSKEL!!!!!!!!!
ja denke mal das wird Sonntag schon klar gehen. Man kann ja vorher noch etwas Trainieren und dann geht das schon klar.
das bekommen wir schon hin
Werd morgen schon mal meine Karre fertig machen und dann gucken wir am Sonntag mal wie gut du trainiert hast Nur schade das sich diesmal nicht so viele angemeldet haben für das Rennen.....