die tekeningen echt mooi man ga zo door
succes
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
waar had ik hem gezet dan ?IJmuiden-mini schreef:Staat dit topic niet verkeerd, hoort deze niet in de fabrieks paddock thuis, zal deze spoedig verplaatsen, haha![]()
zeker gaaf dit.. ga dit topic zeker vaker bekijken.
grt patrick
goed bezig..ben benieuwd naar je ontwerpen..toch een nieuwe fiets?*HANK* schreef:Hallo
Ik ben nu ook aan het tekenen (INVENTOR) ik ben nu met een deelbare voornaaf bezig, zodat de remschijf blijft zitten bij het verwisselen van het voorwiel.
Ik begin het een beetje door te krijgen met inventor, het is wel even zoeken maar na een tijdje (tijd heb ik nu genoeg) proberen gaat het wel lukken.

Was de oude al af dan ? of gaat de oude niet verder en gelijk een nieuwe ?*HANK* schreef:Hallo
Ik ben nu ook aan het tekenen (INVENTOR) ik ben nu met een deelbare voornaaf bezig, zodat de remschijf blijft zitten bij het verwisselen van het voorwiel.
Ik begin het een beetje door te krijgen met inventor, het is wel even zoeken maar na een tijdje (tijd heb ik nu genoeg) proberen gaat het wel lukken.
Nee geen nieuwe maar verdere ontwikkelingen van de 2007 bike.Lg tweewielers schreef:Was de oude al af dan ? of gaat de oude niet verder en gelijk een nieuwe ?*HANK* schreef:Hallo
Gr ,
Lars