mijn luchtgekoelde chinees!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- *minibiker*
- forum gebruiker
je benzine filter waarschijnlijk niet . Dit zou hooguit verstopt kunnen zijn en dan heb je j uist te weinig benzine. ( afzakken geluid dus)jp-racer schreef:heey
iik heb een probleempje mijn minibike slaat snel af en hij heeft weinig trekkracht en geen topsnelheid als ik volgas wil gaan slaat hij af het geluid van verzuipen!![]()
zou dit aan de zuigerveer kunnen liggen of benzinefilter?
Als je denkt dat het aan je zuiger veer ligt , haal je cilinder er even af en check het even
- *minibiker*
- forum gebruiker
valse lucht dan heb je zo een Whoooooooaapp geluidje ... ( teken van te veel lucht )jp-racer schreef:ja ik zal is kijken
het zou ook valse lucht kunnen zijn
miss ook wel nieuwe voetpakking?
voet pakking , is i versleten dan ?
ik zou maar eerst ff je cilinder er af halen. Zijn het je zuiger veren niet ? dan verder zoeken , Zijn het wel de zuiger veren . Dan weet je wat te doen staat , en hoef je geen andere dingen op te zoeken .
zo me blokie eraf gehaald luchtfilter al schoongemaakt was echt heel erg vies morgen me carberateur schoonmaken en ff kijken of me zuigerveer nog goed is.
omdat me frame nu zonder blokie staat heb ik hem bij me werk afgespoten mac carwash en glimt nu als een zonnetje.
hier de foto's waar me frame als gewassen is!
:

zo als alles weer in elkaar zit doet hij alleen nog bling bling glim glim!
mvg.
omdat me frame nu zonder blokie staat heb ik hem bij me werk afgespoten mac carwash en glimt nu als een zonnetje.
hier de foto's waar me frame als gewassen is!

zo als alles weer in elkaar zit doet hij alleen nog bling bling glim glim!
mvg.
en ja ik heb er een domme poep opmerking op tegen.1to3 schreef:
vs.
welke denk je nou dat sneller is ?
inderdaad , de zochi uitlaat met veel las naden[/u]
dus het komt er op neer , :
de zochi is sneller dan de bidalot omdat :
de zochi vloeiendere lijn heeft , door de vele lasnaden . Hierdoor minder lucht weerstand , en dat is sneller .
Dus dat houd in : meer lasnaden is sneller![]()
of heeft iemand hier nog een poep op merking tegen ?
en btw . Ik wil graag dit topic niet verder vervuilen dus als iemand er nog over door wilt gaan of tegen in , open ik wel een nieuw topic , of gaan we verder bij het off-topic , Deal ?
en trouwens boss , hier ging het opzich niet over .. x'D
het is niet meer lasnaden maar meer beter gevormde CONUSSEN!!!!
en nu stoppen met dat stomme ....
praat er niet over als je er geen verstand van hebt man
[b]Hey, meisje! Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin! :)[/b]