*minibiker* schreef:ik bedoel bij youtube. maar ik heb het al gevonden , maar die gasten kunnen niet normaal optrekken , denk ik geen snelheids regelaar ? en ik kan nergens een 48 volt accu vinden ,,
gr,
Wel eens van serie en parallel schakelen gehoort ?
het is alleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen maar gepraat doe EENS WAT IN PRAKTIJK man, en als het jou lukt om zo'n ding te maken krijg je de nobel prijs van me, ik weet 10000 procent dat het niet lukt op solar panelen, hoe kom je eigenlijk op zo'n debiele ideeën echt ongeloofelijk
poeria schreef:het is alleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen maar gepraat doe EENS WAT IN PRAKTIJK man, en als het jou lukt om zo'n ding te maken krijg je de nobel prijs van me, ik weet 10000 procent dat het niet lukt op solar panelen, hoe kom je eigenlijk op zo'n debiele ideeën echt ongeloofelijk
zeg let eens een beetje op je taal als hij het wil proberen laat hem dan en moet je hem niet gaan uitschelden omdat jij het niet mogelijk vind
poeria schreef:het is alleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen maar gepraat doe EENS WAT IN PRAKTIJK man, en als het jou lukt om zo'n ding te maken krijg je de nobel prijs van me, ik weet 10000 procent dat het niet lukt op solar panelen, hoe kom je eigenlijk op zo'n debiele ideeën echt ongeloofelijk
zeg let eens een beetje op je taal als hij het wil proberen laat hem dan en moet je hem niet gaan uitschelden omdat jij het niet mogelijk vind
Omdat hij wel 20 topic heeft van iedeen maar nooit wat doet