Dat weet ik eigenlijk nieternie schreef:als je je demper er niet af kan halen hoe wil je er dan dempwol in doen?
Gr,
Is er een andere uitlaat die er onder past?
Of alleen voor racers en het crossmodel met die vlammen?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Ja, maar in stolwijk is geen politie, maar als mensen gaan bellen kunnen ze wel in één keer voor min deur staan, ik kan ook bij me opa en oma op de werf rijden dusss.hoe zou jij het willen doen?![]()
maar vaag man ..
Ik kan je hier ook niet verder mee helpen ,
maar je weet wel wat er gebeurd als je word aan gehouden word op je crosser he ?
Verstevig je de ophangings punten tog even1to3 schreef:dat's dus het probleem , als je demper vastgelast zit , kan je er ook niks anders op doen .
Die scooter dempers zitten meestal met 2 boutjes vast en bij gianelli 3 ,
Maar als ej zon lange demer van een terug loop neemt dan word hij te zwaar en gaat hij op en neer stuiteren , hierdoor breekt je ophang punt af van je uitlaat , trekt door het gewicht het blokje omhoog , en breekt zo ook weer een ophangpunt van het blok af ..
Omdat je nieuw bent op dit forum (ja ik ook) weetje het mischien nog niet , maar hier is het niet gepast om oude topics te uppen ( weer naar boven te halen) d.m.v. reageren op iets ouds.Minicrosser2takt schreef:Weet dat het vaker is gevraagd maar hoehard gaat zo'n standaard mini-crosser Chinese!!
http://www.freewebs.com/vgrinsven/Mini% ... t-rood.JPG
En wat kan ik er aan veranderen zonder dat het te moeilijk is voor een beginner please antwoord snel
Ik doe niet moeilijk om over iets duurs te kopen als het me maar helpt en het moet niet te moeilijk zijn met het uitmelkaarhalen etc.
greetz. beginner!