Maximale toegestane dB?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
GRCmoto
- forum gebruiker
en zoiets passend maken??
en net even zitten kijken voor een polini airbox(gewoon google), maar die ziet er sowiso heel andres uit dan de plk en zpf enz. enz.
zou dit hetzelfde effect hebben als de andere, iemand toevallig ervaring??
maar weet iemand ook echt zeker dat deze gaat passen, en zoniet, iemand toevallig ervaring met eentje die wel past op een rsr??
en net even zitten kijken voor een polini airbox(gewoon google), maar die ziet er sowiso heel andres uit dan de plk en zpf enz. enz.
zou dit hetzelfde effect hebben als de andere, iemand toevallig ervaring??
maar weet iemand ook echt zeker dat deze gaat passen, en zoniet, iemand toevallig ervaring met eentje die wel past op een rsr??
airbox
met de airbox van zpf heb ik geen problemen.we hebben van zpf ook een demper die stiller is samen met demper en airbox heeft ie 88 db meteen 40 cc en leverd een half tot 1 pk meer op de bank gemeten.mocht je nu een dm of een grc of zpf airbox willen kopen ik heb er nog een paar liggen.
groeten barry
groeten barry
-
GRCmoto
- forum gebruiker
Re: airbox
oke bedankt. weet je ook toevallig of een zpf airbox op een rsr past of moet je alles weer gaan aanpassen dan en een verlengstukje ertussen zetten?? en isde prijs dan te vergelijken met een polini airbox??wassink schreef:met de airbox van zpf heb ik geen problemen.we hebben van zpf ook een demper die stiller is samen met demper en airbox heeft ie 88 db meteen 40 cc en leverd een half tot 1 pk meer op de bank gemeten.mocht je nu een dm of een grc of zpf airbox willen kopen ik heb er nog een paar liggen.
groeten barry
Heeft er trouwens nog iemand ervaring met een polini airbox?.
Mijn broertje heeft die erop zitten, het is redelijk stil, maar ik weet niet of die tot een airbox telt voor het nmc?GRCmoto schreef:oke bedankt. weet je ook toevallig of een zpf airbox op een rsr past of moet je alles weer gaan aanpassen dan en een verlengstukje ertussen zetten?? en isde prijs dan te vergelijken met een polini airbox??wassink schreef:met de airbox van zpf heb ik geen problemen.we hebben van zpf ook een demper die stiller is samen met demper en airbox heeft ie 88 db meteen 40 cc en leverd een half tot 1 pk meer op de bank gemeten.mocht je nu een dm of een grc of zpf airbox willen kopen ik heb er nog een paar liggen.
groeten barry
Heeft er trouwens nog iemand ervaring met een polini airbox?.
Gr ricky
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ken een paar mensen die een ZPF airbox eronder hebben... Die vinden dat die toch wel aardig wat viezigheid erin zuigt.wassink schreef:met de airbox van zpf heb ik geen problemen.we hebben van zpf ook een demper die stiller is samen met demper en airbox heeft ie 88 db meteen 40 cc en leverd een half tot 1 pk meer op de bank gemeten.mocht je nu een dm of een grc of zpf airbox willen kopen ik heb er nog een paar liggen.
groeten barry
Gr,
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.

Ducati Corse.

- steef1
- forum gebruiker
Dat is ook bij andere airboxen zoals Dm.pasini-ernie schreef:Ken een paar mensen die een ZPF airbox eronder hebben... Die vinden dat die toch wel aardig wat viezigheid erin zuigt.wassink schreef:met de airbox van zpf heb ik geen problemen.we hebben van zpf ook een demper die stiller is samen met demper en airbox heeft ie 88 db meteen 40 cc en leverd een half tot 1 pk meer op de bank gemeten.mocht je nu een dm of een grc of zpf airbox willen kopen ik heb er nog een paar liggen.
groeten barry
Gr,
Ik heb zelf een zpf ik ben er zeer tevreden over.
Ik heb wel een filter voor gemaakt (soort crossmotor filter die je over de airbox heen trekt). Er komt geen vuil in.
YZ250F