Maximale toegestane dB?

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Kefien#17
forum gebruiker

Bericht door Kefien#17 »

Ik heb ook met bizeta lang model gereden. Maar zo stil als de sem sonic word hij niet met een zpf airbox.

Van cs heb je ook erg mooie dempers

Succes
GRCmoto
forum gebruiker

Bericht door GRCmoto »

Misschien hele stomme vraag, maar weet iemand ook ofdat een plk airbox ook op een rsr past?
weet wel dat ie op een rr past.
pasini-ernie
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door pasini-ernie »

Het lijkt mij dat het niet gaat passen, denk dat je een Polini box moet pakken. ;)

Gr,
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.
Afbeelding
GRCmoto
forum gebruiker

Bericht door GRCmoto »

en zoiets passend maken??

en net even zitten kijken voor een polini airbox(gewoon google), maar die ziet er sowiso heel andres uit dan de plk en zpf enz. enz.
zou dit hetzelfde effect hebben als de andere, iemand toevallig ervaring??

maar weet iemand ook echt zeker dat deze gaat passen, en zoniet, iemand toevallig ervaring met eentje die wel past op een rsr??
ricky23
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door ricky23 »

is die polini box ook goed voor nmc en bk?
dat zou veel geld besparen...
Gr ricky
wassink
forum gebruiker

airbox

Bericht door wassink »

met de airbox van zpf heb ik geen problemen.we hebben van zpf ook een demper die stiller is samen met demper en airbox heeft ie 88 db meteen 40 cc en leverd een half tot 1 pk meer op de bank gemeten.mocht je nu een dm of een grc of zpf airbox willen kopen ik heb er nog een paar liggen.

groeten barry
GRCmoto
forum gebruiker

Re: airbox

Bericht door GRCmoto »

wassink schreef:met de airbox van zpf heb ik geen problemen.we hebben van zpf ook een demper die stiller is samen met demper en airbox heeft ie 88 db meteen 40 cc en leverd een half tot 1 pk meer op de bank gemeten.mocht je nu een dm of een grc of zpf airbox willen kopen ik heb er nog een paar liggen.

groeten barry
oke bedankt. weet je ook toevallig of een zpf airbox op een rsr past of moet je alles weer gaan aanpassen dan en een verlengstukje ertussen zetten?? en isde prijs dan te vergelijken met een polini airbox??

Heeft er trouwens nog iemand ervaring met een polini airbox?. :?:
ricky23
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door ricky23 »

GRCmoto schreef:
wassink schreef:met de airbox van zpf heb ik geen problemen.we hebben van zpf ook een demper die stiller is samen met demper en airbox heeft ie 88 db meteen 40 cc en leverd een half tot 1 pk meer op de bank gemeten.mocht je nu een dm of een grc of zpf airbox willen kopen ik heb er nog een paar liggen.

groeten barry
oke bedankt. weet je ook toevallig of een zpf airbox op een rsr past of moet je alles weer gaan aanpassen dan en een verlengstukje ertussen zetten?? en isde prijs dan te vergelijken met een polini airbox??

Heeft er trouwens nog iemand ervaring met een polini airbox?. :?:
Mijn broertje heeft die erop zitten, het is redelijk stil, maar ik weet niet of die tot een airbox telt voor het nmc?
Gr ricky
pasini-ernie
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door pasini-ernie »

groeten barry
Ken een paar mensen die een ZPF airbox eronder hebben... Die vinden dat die toch wel aardig wat viezigheid erin zuigt.

Gr,
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.
Afbeelding
steef1
forum gebruiker

Bericht door steef1 »

pasini-ernie schreef:

groeten barry
Ken een paar mensen die een ZPF airbox eronder hebben... Die vinden dat die toch wel aardig wat viezigheid erin zuigt.

Gr,
Dat is ook bij andere airboxen zoals Dm.
Ik heb zelf een zpf ik ben er zeer tevreden over.
Ik heb wel een filter voor gemaakt (soort crossmotor filter die je over de airbox heen trekt). Er komt geen vuil in.
YZ250F
GRCmoto
forum gebruiker

Bericht door GRCmoto »

Oke, dus het beste om me geluid te dempen is gewoon een airbox erop te zetten, zou een polini goed genoeg zijn?? :wink:
Plaats reactie