testbank resultaten heb ik niet kunen regelen maar de uitslag mat een beetje tegenvallend maar toch zeker niet slecht
uit test bleek hij namelijk 7 pk te hebben zonder dip maar wel een hele berg met koppel we hebben hem ook even naast mijn b1 rep gezet die laatste keer met een rotte cilinder en zuiger nog steeds meer vermogen had namelijk 8,5pk maar koppel was aanzienlijk lager.
heb straks ofzo wel een filmpje van hoe hij op de testbank ging en hoe hij op het bokje loopt
verder denk ik als de carb beter is afgesteld en de band wat meer grip had dat hij toch echt wel een leuke 8pk neer moet kunnen zetten wat ik opzich prima vind
kan die nog wel fel zijn... om hard te rijden heb je niet altijd veel pk's nodig.. in tegendeel met wat minder pk maar veel koppel kan misschien wel beter rijden
minipower schreef:kan die nog wel fel zijn... om hard te rijden heb je niet altijd veel pk's nodig.. in tegendeel met wat minder pk maar veel koppel kan misschien wel beter rijden
zou jij toch wel moeten weten hea danny
wat een onzin, me 50cc had misschien wel veel vermogen.. maar dat was niet helemaal de reden dat ik naar een 40 overgestapt ben.
de 50 is heel erg lastig tot niet te doseren, de 40 daarintegen weer heel erg makkelijk.
en me 40 die loopt nu nog harder dan me 50
minipower schreef:kan die nog wel fel zijn... om hard te rijden heb je niet altijd veel pk's nodig.. in tegendeel met wat minder pk maar veel koppel kan misschien wel beter rijden
zou jij toch wel moeten weten hea danny
wat een onzin, me 50cc had misschien wel veel vermogen.. maar dat was niet helemaal de reden dat ik naar een 40 overgestapt ben.
de 50 is heel erg lastig tot niet te doseren, de 40 daarintegen weer heel erg makkelijk.
en me 40 die loopt nu nog harder dan me 50
zou vd week nog eens een filmpje maken wat nu loopt hij stukke beter en heeft hij tevens ook snelgas, verder heb ik er eigenlijk niks meer mee gedaan omdat hij ook nog nooit op de baan is geweest ( 18 augustus is hij dr igg in lelystad bij )
jij bent verhaaal apart:S je stookt ten 1ste kei veel geld in dat ding
ten 2de:S je laat ze 1000 uur lopen in je tuin zonder enig erop te rijden ga je reviseren
naja veel plezier ermee
ßlata ß1
mijn bike
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=29277
eigenlijk vrijwel meteen begonnen met demonteren en frame verstevigen en na de hand volledig opnieuw gelast waar ik helaas geen foto's van heb
hier igg wat foto's van na het lassen vd verstevinging van de achterbrug ) die trouwens van origineel blata is nagemaakt:
ik zou als ik jou was dat korte buisje in de tegengestelde richting schuin zetten dan lijkt het nog meer op een echt blata frame