Zo en dan nu weer ontopic, bike vordert gestaag nog een paar onderdelen en hij kan gestart worden klaar voor de eerste shake down 31 oktober gaat het niet worden in Nijmegen want ik ben er dan gewoon niet 2 weken later zl ik hem mee nemen.
--------------------- DM GP1 FACTORY BZM SANDRO DM GP1 MINI CAS POLINI 910 CARENNA DANI DM FACTORY R 50CC IAME VICTOR
Ik weet niet of het op jouw carter past maar ik heb een bijna nieuwe 150cc cilinder racekit liggen voor een 4t motor chinees.
Info:
150cc
HC kop
Snelle nokkenassen
Grote kleppen
Grotere carb.
Crz france zuiger nieuwe
nieuwe pakkingen
2 keer zo snel als een snelle 125 mag weg voor een mooi prijsje! Ik heb mijn 4t verkocht. Sneller op datona kits (die +- 500-1000 euro zijn) na kan je niet krijgen..
De blokken zijn btw allemaal hetzelfde alleen heeft de automaat een auto koppeling erin zitten en een vaste vertanding. de semiautomaat heeft een koppeling die door de kracht word bediend en dan heb je nog weer een aantal varianten 110/125/150 blokken welke hetzelfde zijn voetgeschakeld alleen de koppelingen zijn anders.
De vraag wat voor een blok het is vind ik niet zo raar..
Leuk project btw. Maar is het niet een zelfbouw?
Groeten,
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Lg tweewielers schreef:Ik weet niet of het op jouw carter past maar ik heb een bijna nieuwe 150cc cilinder racekit liggen voor een 4t motor chinees.
Info:
150cc
HC kop
Snelle nokkenassen
Grote kleppen
Grotere carb.
Crz france zuiger nieuwe
nieuwe pakkingen
2 keer zo snel als een snelle 125 mag weg voor een mooi prijsje! Ik heb mijn 4t verkocht. Sneller op datona kits (die +- 500-1000 euro zijn) na kan je niet krijgen..
De blokken zijn btw allemaal hetzelfde alleen heeft de automaat een auto koppeling erin zitten en een vaste vertanding. de semiautomaat heeft een koppeling die door de kracht word bediend en dan heb je nog weer een aantal varianten 110/125/150 blokken welke hetzelfde zijn voetgeschakeld alleen de koppelingen zijn anders.
De vraag wat voor een blok het is vind ik niet zo raar..
Leuk project btw. Maar is het niet een zelfbouw?
Groeten,
Nee het is geen zelfbouwer het is een frame van een polini gp3 maar als he zo door gaat word wel een halve zelfbouwer.
--------------------- DM GP1 FACTORY BZM SANDRO DM GP1 MINI CAS POLINI 910 CARENNA DANI DM FACTORY R 50CC IAME VICTOR
Lg tweewielers schreef:Nja je weet het maar nooit wat voor cilinder past of niet het blijft lifan haha.
Ja die daytona's lopen echt te belachelijk. Dik 22 pk's uit de doos
een 150 2 klepper levert +- 18 op achterwiel (uit de doos).
Een maat van me heeft er een 150 2 klepper met race nokken as en Mikuni TMR28 en nog wat kleine parts erop en heeft 21 nog iets gebankt. Die bike is echt belachelijk. http://www.pitbikeplanet.eu/phpbb/viewt ... f=20&t=464
Binnenkort komt er ook eentje uit met 191cc 4 klepper. Zal wat kosten maar zal wel bangelijk snel gaan dat ding.
Maar ik ben benieuwd.
Is het blok alleen niet wat breed voor een mini?