Van da vervoeren ik heb duz een nieuwe bike gekocht laatst, Zit gwn nieuw in doos (Chineesje), en ik wil hem meenemen in de doos gewoon of is het niet verstandig? ik heb er sterke tape overheen getrokken dat het niet uit elkaar valt, en dan een soort van grote plastic tas er overheen getrokken en die ook goed vastgezet...
raar topic weer dit, maar over het vervoeren van ik denk dat je eerder daar in turkye 1 ken kope voor 50 euro ofso(kan vast wel) dan je eige vervoere enz, kost egt veel geld + datje kans heb dat het strax niet eens mag sta je daar strax op het vliegveld met dat ding, en je vliegtuig vertrekt so ...
en over dat racisten...kheb nix gesien wat racistisch in mijn ogen is
ik vind het pas racistisch dat er meteen word gedacht dat dingen racistisch zijn
perry1990 schreef:doe niet moelijk in turkye is alles tog goedkoop koop er daar eentje :P
ben je van et gezeik af
Hou je opmerkingen maar voor je als je zoiets te zeggen heb.
et is niet racistisch bedoelt ofzo valery ik bedoel aleen maar dat alles daar goedkoop is schirts die hier 120 kosten koop je daar voor 30 dus ik bedoel maar dat zal met minibike ook wel zo zijn
gewoon verkeerd begrepen tai chi ziet et goed
maar maakt niet uit
trouwens, je bikes waren toch in beslag genomen.. of heb je al weer een nieuwe En, is het legaal in turkije om met minibikes te rijden ? Ik neem aan dat ze daar niet zo allemaal weten wat een minibike is en er dus ook weinig gelegenheid voor is als je niet op straat kan rijden.
Ik denk dat erkan beter eerst eens bij Familie of vrienden ( ik neem aan dat je daar naar toe gaat ? ) na kan vragen of het daar zoiezo wel mag/kan voordat je extra moeite gaat doen en het niet mag ineens.
perry1990 schreef:doe niet moelijk in turkye is alles tog goedkoop koop er daar eentje :P
ben je van et gezeik af
Hou je opmerkingen maar voor je als je zoiets te zeggen heb.
et is niet racistisch bedoelt ofzo valery ik bedoel aleen maar dat alles daar goedkoop is schirts die hier 120 kosten koop je daar voor 30 dus ik bedoel maar dat zal met minibike ook wel zo zijn
gewoon verkeerd begrepen tai chi ziet et goed
maar maakt niet uit
als je die xtra kilos moe betalen doe je dingetjes als je brandstoftank remhendels luchtfilter en carb in je handbagage doen mag max 5 kilo zijn scheelt tog ook al iets
HEB maatschappij opgebeld, ze vonden het goed als er maar niks van brandbaar bij zat, en mocht tot 25 kg en daarboven moest je betalen! En die van mij is tog nieuw in doos, en weegt heus niet meer als 25 kg! Duz komt uit,