GRC GP - Back 2 Life?! :P

Fabrieks bikes (BEHALVE chinese bikes) - Factory bikes (except chinese bikes)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Welke kleur zal ik de grc laten spuiten??

ROOD
22
21%
GROEN
15
14%
GEEL
5
5%
(mat)ZWART
38
37%
BLAUW
6
6%
iets anders
18
17%

Totaal aantal stemmen: 104

Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Offtopic : Weet iemand een Upload site waar ik het filmpje kan uploaden..?
Silver

Bericht door Silver »

Mijn koppeling pakt op ongeveer 8000 toeren zoals bijna iedereen ze afstelt die ik ken en daar zit toch wat gewichts verschil tussen hoor. En je schoentjes kan je erdoor branden op 1minuut of zelfs minder als ze eenmaal te veel slippen op hoog toerental dan is het gebeurt. Zekers als het een twee beens is drie beentjes kan er beter tegen.
Rietkerk-Tuning

Bericht door Rietkerk-Tuning »

hey

Ik heb de koppeling een week geleden voor het laatst gezien en die was echt in nieuwstaat. Ik snap ook niet hoe het dan komt dat dit gebeurt want de koppeling was echt goed afgesteld
tomturbo

Bericht door tomturbo »

lagers al gecheckt? ik reed namelijk met een grc gp <vroeger> deed ikook 5 min met een koppeling en bij mij was dit het probleem

succes
TaiChi16
forum gebruiker

Bericht door TaiChi16 »

beste allemaal,
de bike staat nu bij een kennis van me vader op de zaak die ook met minibikes bezichhoudt.
Hij wordt van top tot teen bekeken en deze heeft mij ook laten weten dat ik de schoentjes nooit zo heb kunnen krijgen, trekstarter en luchtfilter...zou idd pech kunnen zijn maargoed dat de cabarateur er ineens helemaal afvloog, echt merkwaardig :P
er is mij op de kartbaan ook verteld dat er een andere sproeier in hoort te zitten(68/70)Nicolaas helaas was ik die zak vergeten mee te nemen bij jou mss zit die er wel tussen? maargoed die zou je nog meesturen met de cilinder met een gasnaald? als ik me niet vergis.(is de cilinder btw al aangekomen?)

Hopelijk word de bike weer snel rijdend en kan ik snel weer naar poeldijk !
(@ stevie ik weeg 75 kilo's) en @ nicolaas aangezien ik niet reed die zaterdag maar dat vriendje van je, kan ik niet oordelen of die het goed deed en goed oppakte kan ook zijn dat het gas helemaal naar beneden werd getrokken+ dat hij stukken lichter weegt...dus ik kan niet zeggen of het hetzelfde was als toen op de kartbaan, alleen na die halve minuut demonstratie bij jou, en 1minuut in poeldijk op kartbaan een Rotte koppeling is en blijft onbegrijpelijk :!:
is overgegaan op de scooterwereld...
Nicolaas-racing

Ja het is zeker ongelofelijk. Maar vind het nogal naar dat je zegt dat ik je genaaid heb. Want echt waar ik heb je echt niet genaaid dit was echt niet zo zaterdag.

En ik weet niet meer precies welke maten er in het zakje zaten maar je krijgt er gewoon een aantal mee.

De Cilinder heb ik nog niet ontvangen maar komt ook je kant op.
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

dan ben je dus 20 kg zwaarder als salvator..!

dat kan nogal schelen hoor met de afstelling van de koppeling..!

enne je zei dat je ook al gereden had bij het paleis en dat je 1 rondje constant opt achterwiel had gereden doordat ie zo goed optrok .. :roll:
ruud
forum gebruiker

Bericht door ruud »

Teleurstellingen horen nu eenmaal bij deze sport.He thoeft helemaal niet aan nicolaas te liggen dat de koppeling ineens op is.Het kan best zijn dat je er zelf iets aan hebt verkloot ofzo.Echt iedere pocketbike rijder heeft zo af en toe te kampen met goedkope of dure problemen dat is nu eenmaal.Dus ik zou niet meteen wijzen in de richting van nicolaas!!!
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Nicolaas-racing

ruud schreef:Teleurstellingen horen nu eenmaal bij deze sport.He thoeft helemaal niet aan nicolaas te liggen dat de koppeling ineens op is.Het kan best zijn dat je er zelf iets aan hebt verkloot ofzo.Echt iedere pocketbike rijder heeft zo af en toe te kampen met goedkope of dure problemen dat is nu eenmaal.Dus ik zou niet meteen wijzen in de richting van nicolaas!!!
Bedankt ruud.
Ik heb nog een filmpje en heb die aan Stevie Tai Chi laten horen. Die heeft gehoord ( filmpje deed raar dus niet gezien ) dat de koppeling gewoon goed pakte enzo..
TaiChi16
forum gebruiker

Bericht door TaiChi16 »

nou sorry hoor maarre zo moest het dus niet overkomen !!
dus zo hoef je ook niet te reageren en bent alleen maar aant verdedigen salvator,, in principe heb ik alleen gezegt dat jij op msn zei tot de koppeling net nieuw was BZM 2 schoens,,en dat ik het een teleurstelling/raar vond dat ie op de kartbaan ineens helemaal totaal weg was.
(zal vrijdag is fototje sgiete)

Maargoed ik probeer gen ruzie te zoeke ofso vindt het alleen heel jammer...en zeer merkwaardig..! :roll:

Groeten
double minibike
forum gebruiker

Bericht door double minibike »

Het risico van gebruikt kopen en niet goed kijken is ook nog een optie he..

Heb laatst zelf ook een bike gekocht van iemand hier op het forum die denkt dat hij goed is met motoren..

Het bizeta blok was helemaal nagelopen en in perfecte staat..hij kon praten als brugman,maar aangezien ik geen tijd had vrijgemaakt om de bike hier en daar eens rustig te bekijken,kwam ik 1 dag later ook tot een kostenplaatje van een paar 100 euro :(

Heb hem er wel op aangesproken,maar het blijft nog altijd mijn eigen fout(had ik beter moeten kijken,,mensen kun je allang niet zo snel meer vertrouwen)

Ik wijs nu niet naar iemand uit de voorgaande topics...maar ik vind dat jezelf verantwoordelijk bent voor wat je koopt..

gr,
www.hf-racing.nl
Nicolaas-racing

Zoals als je al kon lezen is het zo dat je een nieuwe koppeling ook binnen 1 minuut kan oprijden, ik denk dat de koppeling de verkeerde afstelling had en daarom zo in een keer versleten is, want de koppeling was afgesteld op mijn gewicht
de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door de winter »

double minibike schreef: Ik wijs nu niet naar iemand uit de voorgaande topics...maar ik vind dat jezelf verantwoordelijk bent voor wat je koopt..

gr,
Goed gezecht!!!

Bij 2e hands garantie tot de deur en KLAAR!!

Jij hebt de koppeling niet gecheckt toen je hem kocht, nicolaas heefd zelfs hier op het forum gezet dat je hem voor zijn neus uit elkaar mocht halen!! Dus nicolaas zijn "schult" of niet, jouw probleem!!!
The Monster

Bericht door The Monster »

jouw bike=jouw probleem
jij hebt hem gekocht dus val nicolaas er niet mee lastig... hij is nu van jouw
TaiChi16
forum gebruiker

Bericht door TaiChi16 »

WTF ??? eikels ik zeg gvd nog een bericht eerder dat ik niet uitben op ruzie aleen dat ik boos over het feit dat dit is gebeurd !!!!!!!!
dus gaat nou niet allemaal op mij k*nk*re, jesus kinderachtig.
ik ging er niet eens meer op in dus laat maar, ik richt me nu alleen maar op de bike dat die weer goed wordt...
dus ik hoef geen reactie meer over jaja tis nicolaas ze schuld niet ok??! dank u
Plaats reactie