[zb]danny van westen | Update 16 april
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
xxadriaanxx
- forum gebruiker
bike boot
dan is het vast een 2takt ministoomboot!
maar even serieus weer je bike word als maar vetter!
a3aan
maar even serieus weer je bike word als maar vetter!
a3aan
a3aan
Ja, maar ik ben nog niet tevreden hoor.
hij deed gister heel raar! en komt een afgedraaide kartvelg als ontstekingsdeksel( als ik er al een kan regelen!)
en de stepjes moeten iets meer naar achteren, omdat ik links niet genoeg ruimte voor me voeten heb.
achterbrug moet steviger..., achterrem in volgas en je ziet me hele achterbrug dansen
gelukkig had ik al een andere secundaire tandwiel gekocht want deze was naar ze grootje, lagers ook en carter ook
oorzaak? een stukje van me secundaire tandwiel in het olie kanaaltje wat je secundaire tandwiel smeert.
ff dingetjes bestellen en gaan met me membraanblok!
hij deed gister heel raar! en komt een afgedraaide kartvelg als ontstekingsdeksel( als ik er al een kan regelen!)
en de stepjes moeten iets meer naar achteren, omdat ik links niet genoeg ruimte voor me voeten heb.
achterbrug moet steviger..., achterrem in volgas en je ziet me hele achterbrug dansen
gelukkig had ik al een andere secundaire tandwiel gekocht want deze was naar ze grootje, lagers ook en carter ook
oorzaak? een stukje van me secundaire tandwiel in het olie kanaaltje wat je secundaire tandwiel smeert.
ff dingetjes bestellen en gaan met me membraanblok!
- cracy frog
- reclame makende gebruiker
- Minibike:: zelfbouw/zpf replica
Als je toch bezig bent, maak er aan de voorkant ook 1 op dezelfde manier als die tussen het frame. Dan heb je tenminste een stevige constructie. Want de voorkant heeft ook nergens dwarspijpen zitten.
Degene die die frames bedacht heeft is niet heel erg slim bezig geweest in mijn ogen.
Voor de rest natuurlijk goed dat je bezig bent met verstevigen.
Degene die die frames bedacht heeft is niet heel erg slim bezig geweest in mijn ogen.
Voor de rest natuurlijk goed dat je bezig bent met verstevigen.
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeh Jung
Je kan toch ook zelf een framepje maken
.
Deze is idd wat lang, het blok staat wel erg ver naar je achterwiel en de voorvork heeft best een laffe balhoofdshoek. Er zijn nog zat verbeteringen te maken. Ook is hij idd wel wat aan de lange kant. Al zijn de meeste zelfbouwers in wielbasis best lang.
Deze is idd wat lang, het blok staat wel erg ver naar je achterwiel en de voorvork heeft best een laffe balhoofdshoek. Er zijn nog zat verbeteringen te maken. Ook is hij idd wel wat aan de lange kant. Al zijn de meeste zelfbouwers in wielbasis best lang.
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeh Jung
- Minibike_J
- forum gebruiker
- Contacteer:
- cracy frog
- reclame makende gebruiker
- Minibike:: zelfbouw/zpf replica
- *minibiker*
- forum gebruiker
- Minibike_J
- forum gebruiker
- Contacteer:
Een secundair tandwiel dat verlicht is door 3 spijlen te verwijderen van de 6 zal het mischien wel iets steviger erdoor worden!
Maar een orgineel tandwiel zal niet zomaar breken hoor!
Een dicht secundair tandwiel is bedoeld voor meer carterdruk!
Of het echt veel uit zal maken dat zou ik niet durven zeggen maar alle beetjes helpen!
Maar een orgineel tandwiel zal niet zomaar breken hoor!
Een dicht secundair tandwiel is bedoeld voor meer carterdruk!
Of het echt veel uit zal maken dat zou ik niet durven zeggen maar alle beetjes helpen!
Mijn zelfbouw bike http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=13023