die nieuwe rode @ deroue? die heeft een zeer leuk zwart frame+zwarte velgen namelijkvincent popma schreef:komt wel goed binnen kort ff een stage6 toerenteller halen en velgen met regenbanden en rugprotector en schoenen en handschoenen en
en het aller mooist is ik krijg er nog een nieuwe origami bij ook rood voor in de wedstrijden als reseve of die klaar staat met regen banden maar die komt er rond december bij
blata b1 special
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
kleine_duivel
- spammer
-
vincent popma
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
vincent popma
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
kleine_duivel
- spammer
-
vincent popma
- forum gebruiker
- Contacteer:
- fryslan boppe
- forum gebruiker
-
vincent popma
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
stevie-tai chi
-
Reijs Racing Team
Nja maar hoe moet je ingehaald worden als er niemand is die gewoon een b1 rijd daar of die gewoon niet genoeg pk's heeft om hem voorbij te komen op het filpje zie ik ook een klein ventje dat hem voorbij wil gaan maar qua bochte werk rijd hij hem eruit maar op het uit komen van de bochten loopt vincent gewoon weg maarja we zien volgend jaar alemaal wel dan rijd vincent toch al stukke beter want hij gaat nog wel trainen maar meschien kom ik hem nog wel eens tege en dan zal ik zeker de compititie niet laten ligen en hem proberen voorbij te knallen..
M.v.G..Mikey..Minibikey..
- doede46
- forum gebruiker
*geen sponsor* Racing Team schreef:Nja maar hoe moet je ingehaald worden als er niemand is die gewoon een b1 rijd daar of die gewoon niet genoeg pk's heeft om hem voorbij te komen op het filpje zie ik ook een klein ventje dat hem voorbij wil gaan maar qua bochte werk rijd hij hem eruit maar op het uit komen van de bochten loopt vincent gewoon weg maarja we zien volgend jaar alemaal wel dan rijd vincent toch al stukke beter want hij gaat nog wel trainen maar meschien kom ik hem nog wel eens tege en dan zal ik zeker de compititie niet laten ligen en hem proberen voorbij te knallen..![]()
jij blijft ook maar bezig hé met opscheppen.
dat je goed bent zal best, maar uit dat eens op een andere manier!
Vincent toppie bike nogmaals!
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-
vincent popma
- forum gebruiker
- Contacteer:
er reed een bi kit en die jongen reed heel erg goed wil niet opschepen maar ik reed hem er wel uit en al die andere blata,s ook*geen sponsor* Racing Team schreef:Nja maar hoe moet je ingehaald worden als er niemand is die gewoon een b1 rijd daar of die gewoon niet genoeg pk's heeft om hem voorbij te komen op het filpje zie ik ook een klein ventje dat hem voorbij wil gaan maar qua bochte werk rijd hij hem eruit maar op het uit komen van de bochten loopt vincent gewoon weg maarja we zien volgend jaar alemaal wel dan rijd vincent toch al stukke beter want hij gaat nog wel trainen maar meschien kom ik hem nog wel eens tege en dan zal ik zeker de compititie niet laten ligen en hem proberen voorbij te knallen..![]()
niet nogmaals niet om op te schepen en ik zou zeggen kom in ulrum ik kan het proberen
[img]http://img151.imageshack.us/img151/3595/cooltext53289580ta6.gif[/img]
Bata b1 Special
WWW.VINCENT52.NL
Bata b1 Special
WWW.VINCENT52.NL
-
kleine_duivel
- spammer