Waterpomp ziet er inderdaad bruut uit
Succes verder !
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Dat was vanavond in harderwijk voor het eerst, en ik kan je zeggen na het goed afstellen van de koppeling ging het erg "bruut" aan toe.kleine_duivel schreef:zeer netjes werk.
wanneer is het eindresultaat rijdend te bewonderen
whhaaaa, dat wil je niet weten, bizar....NRGizer schreef:Mooi gedaan met die ombouw hoor, en zeker een mooi waterpompje. Voel je veel verschil met je nieuwe cilinder ten opzichte met je luchtgekoelde?
Erg nette stats !!Gerard S schreef:Nog even voor de statistieken, ik heb in harderwijk gereden met een 6-70 tandwielverhouding, de koppeling stond op 8500 rpm. Sproeier 76.
Dankzij "chineesefood" hier wat temperaturen, water in het potje 30gr, radiateur 50gr, achterband 57gr, voorband 30gr.
De temperaturen zijn gemeten na ca. 15 minuten flink gassen.
Het max toerental wat ik op de baan heb gehaald was 12240rpm, dus nog lang niet volgas........
gehaalde topsnelheid ca. 57km/h
nee, niet onder de bougie gemeten, maar is ook niet echt intresant, wel de temp van het blokje, dat lag rond de 60 gr.Timmie schreef:Erg nette stats !!Gerard S schreef:Nog even voor de statistieken, ik heb in harderwijk gereden met een 6-70 tandwielverhouding, de koppeling stond op 8500 rpm. Sproeier 76.
Dankzij "chineesefood" hier wat temperaturen, water in het potje 30gr, radiateur 50gr, achterband 57gr, voorband 30gr.
De temperaturen zijn gemeten na ca. 15 minuten flink gassen.
Het max toerental wat ik op de baan heb gehaald was 12240rpm, dus nog lang niet volgas........
gehaalde topsnelheid ca. 57km/h
Temperatuur onder bougie ook gemeten?