Bram's italbike (nieuwe bike gekocht voor stukken!)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
- bram_015
- forum gebruiker
daar heb je inderdaad gelijk in,ik zal zo snel mogelijk een foto('s) postenBramzell schreef:misschien een foto planten dan is het wat makelijker om mee te denken wat het zal zijn
zal ik straks eens nakijkenpasini-ernie schreef:staat er op je voorband 6,5/90 of 6,5/110?bram_015 schreef:japasini-ernie schreef:Heb je gewone 6,5 inch velgen of wat?
Gr,volgens mij ligt het probleem niet aan de velg,maar aan type band?
Gr,
bedankt voor de hulp al,in ieder geval
Hardstyle is Lifestyle!
- bram_015
- forum gebruiker
dit staat op de band: 90/65-6.5
foto's ook gemaakt,trekken eigenlijk op niets... lukte niet beter,als het echt niet te doen is,zal ik nog eens nieuwe proberen te maken:

bij deze foto zie je zelfs duidelijk dat de gaten niet overeen willen komen,(1 keer is het me wel gelukt)

hier terug:de gaten komen niet overeen... ook wou ik laten zien dat hij tegen men band (hard) aankwam,dit is me niet gelukt.
gr

ps. de foto's hier uploaden lukt me niet
foto's ook gemaakt,trekken eigenlijk op niets... lukte niet beter,als het echt niet te doen is,zal ik nog eens nieuwe proberen te maken:

bij deze foto zie je zelfs duidelijk dat de gaten niet overeen willen komen,(1 keer is het me wel gelukt)

hier terug:de gaten komen niet overeen... ook wou ik laten zien dat hij tegen men band (hard) aankwam,dit is me niet gelukt.
gr
ps. de foto's hier uploaden lukt me niet
Hardstyle is Lifestyle!
- bram_015
- forum gebruiker
omdat,als ik geen motor heb,ik niet kzn rijden,als ik niet kan rijden moeten men remmen niet werken,dus ja...Ramon schreef:Waarom dat?
Je kunt toch niet rijden ermee, dus die motor is niet nodig om het probleem op te lossen...
nee,ik vind wel iets
deze bike staat nu zonder motor. als men project met crosser af is ga ik een blok zelf samen stellen(gewoon chinees) maar ipv een std blok te kopen en die dan sneller maken koop ik gewoon alle snelle onderdelen appart en zet het zo in elkaar(kwesie van minder geld te verliezen)
gr,
Hardstyle is Lifestyle!
- bram_015
- forum gebruiker
of zou dit voldoende zijn:http://www.minibikestunter.nl/detail.aspx?id=1182
die is gebroken,miss dat me voorwiel dazarom makkelijk over me as heen en weer schuift?
vanachter schuift die ook vrij makkelijk heen en weer(van links naar rechts)
en ja,me remklauw komt duidelijk tege me velg,... dus ik weet niet hoe ik dit moet verhelpen?
Gr,
die is gebroken,miss dat me voorwiel dazarom makkelijk over me as heen en weer schuift?
vanachter schuift die ook vrij makkelijk heen en weer(van links naar rechts)
en ja,me remklauw komt duidelijk tege me velg,... dus ik weet niet hoe ik dit moet verhelpen?
Gr,
Hardstyle is Lifestyle!