polini 911 replica van -js racing zeeland-
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
Abt uitlaten worden ook niet altijd via hank gemaakt he kan abt ook gewoon een pijp laten berekenen en laten makenkevin_racing schreef:heey leuke bike ja de 911 heb ik zelf ook eenmaar ik zie dat je een abt uitlaat hebt maar ik was langs hank gegaan en hij zei dat hij die nooit heeft gemaakt ? doe maar via pb
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
ja oke dan weet ik genoegRaytje192 schreef:Abt uitlaten worden ook niet altijd via hank gemaakt he kan abt ook gewoon een pijp laten berekenen en laten makenkevin_racing schreef:heey leuke bike ja de 911 heb ik zelf ook eenmaar ik zie dat je een abt uitlaat hebt maar ik was langs hank gegaan en hij zei dat hij die nooit heeft gemaakt ? doe maar via pb
-
JS racing zeeland
kheb die pijp via via 2e hands gekocht was weinig mee gerede maar volgens mij moet je niet bij hank zijn maar bij abt tuning die hebbe ook een eige site daar zou je eens kunne vrage .kevin_racing schreef:heey leuke bike ja de 911 heb ik zelf ook eenmaar ik zie dat je een abt uitlaat hebt maar ik was langs hank gegaan en hij zei dat hij die nooit heeft gemaakt ? doe maar via pb
maja
grt jere