MuKs GRC GP ' TE KOOP '

Fabrieks bikes (BEHALVE chinese bikes) - Factory bikes (except chinese bikes)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

fleur
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door fleur »

MuK schreef:bij mij werken die filmpies niet helemaal, zou je ze kunnen mailen ofzo? ( wel als ik er op sta he ;p )

jammer dat ik nergens op de foto sta, maarja volgende keer beter ;)

*MuK
Nog een keer kijken, MuK! :P :wink:
MuK

Bericht door MuK »

MuK

Bericht door MuK »

ik wil even melden dat ik dinsdag 8 augustus niet bij vd ende aanwezig ben, er komt even iets belangrijkers tussendoor.

dan ben ik er waarschijnlijk 2 weken niet ( dit weekend rizla racing days en volgende week op vakantie )

iedereen succes met rijden!

*MuK
TaiChi16
forum gebruiker

Bericht door TaiChi16 »

hey muk,
balen man moet we maar ander xtje same rijde missgien alsje trugkom in zoetermeer??

Gr
MuK

Bericht door MuK »

ik denk dat ik volgende week zaterdag ( dan kom ik terug ) nog niet echt in staat ben om te rijden, maar zondag denk ik wel. dus misschien ben ik volgende week zondag weer in poeldijk.

*MuK
MuK

Bericht door MuK »

zo weer een kleine update: ik heb nu een BZM 2 klauws verstelbare koppeling er in zitten met HK voering. deze ga ik zondag 3 september uittesten in poeldijk als het meezit :wink:

*MuK
DoC
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door DoC »

Dus je hebt hem binnen :D.

Mooi kunnen we zondag knallen :D.
www.Indoorminibike.nl
Valeray
forum gebruiker

Bericht door Valeray »

Mark, ben erg blij dat je nog steeds geen dure problemen heb gehad met de bike :!:
Ook is het een fijn idee dat er goed voor het beestje word gezorgd!!

Zie je snel muk je weet wat ik bedoel :wink:
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
MuK

Bericht door MuK »

vandaag weer bij vd ende in poeldijk gereden, hier mijn verslagje:

dit was de 1e keer met mijn nieuwe koppeling, dus in het begin max 2 rondjes rustig rijden en dan even kijken of alles nog goed was. gelukkig geen koppeling weggebrand dus kon ik verder gaan met het afstellen van mijn bike.

ook nog een 'ongelukje' gehad met een bami-biker ondat hij mij afsneed maar alleen mijn linkervoet was het slachtoffer dus dat viel mee. ook nog over die gladde plek waar racebeest het over heeft onderuit gegaan en nog vaak daar een uitbrekend achterwiel gehad.

in de race kon DoC niet meerijden omdat zijn waterpotje lekte, dus mocht ik zijn transponder lenen. ik heb in de race niet echt heel lekker kunnen rijden omdat als ik langzaam reed en dan weer op mn gas ging de bike een beetje stotterde en toen lekker wegtrok, maar ik heb een tijd van 1:13:393 gereden en hier ben ik wel tevereden mee. volgende keer even kijken of ik weer aan een transponder kan komen want ik wil graag 1:12 laag rijden :lol:

*MuK
Maik WOOFER
forum gebruiker

Bericht door Maik WOOFER »

MuK schreef:maar ik heb een tijd van 1:13:393 gereden en hier ben ik wel tevereden mee. volgende keer even kijken of ik weer aan een transponder kan komen want ik wil graag 1:12 laag rijden :lol:

*MuK
Sorry Muk, wil je humeur niet verpesten, maar uit de geprinte tijden (tijdens de race) is het laagste dat je hebt gereden een 1.17.406

Niet slecht, maar zeker nog geen 1.13 :p
Had er wel minder van willen maken, maar dit printje liegt niet ;)
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
MuK

Bericht door MuK »

maar ik heb samen met DoC gekeken en ik weet wel bijna zeker dat er een 1:13:393 op stond? dat kan DoC wel bevestigen ( was geloof ik rond 13:23 / 13:24 )
Maik WOOFER
forum gebruiker

Bericht door Maik WOOFER »

MuK schreef:maar ik heb samen met DoC gekeken en ik weet wel bijna zeker dat er een 1:13:393 op stond? dat kan DoC wel bevestigen ( was geloof ik rond 13:23 / 13:24 )
Muk begrijp me niet verkeerd, maar uit het printje dat uit de computer is komen rollen is de snelste tijd die met doc zijn transponder gereden is >
1.17.469 om 13:30:03.708

Er heeft een 2:13.393 (van mij) om 13:22:06.314 op de klok gestaan.

Maar kom dinsdag ook en laat het nog een keer zien :) (Y)
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
MuK

Bericht door MuK »

whooops kijkfoutje :oops:

maarja, dan ga ik de volgende keer ( misschien, heeel misschien dinsdag ) 1:13:393 rijden :lol: en dan ook hopen dat de baan minder glad is :wink:

iemand die mij een transponder uit wil lenen? :roll:

*MuK
DoC
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door DoC »

Dan hebben we er denk overheen gekeken, want op dat printje staat idd 1:17, a joh volgende keer beter :D.
www.Indoorminibike.nl
MuK

Bericht door MuK »

daarom :wink:

kunnen we volgende keer niet weer even wat met die transponder regelen? :roll: :lol:

*MuK
Plaats reactie