Project 2: AE's B1 Replica !!!VERKOCHT!!!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
AngelEyes
- Muesli_Reep
- forum gebruiker
- Contacteer:
Nou dit is em dan
. Nadat dat probleempje met uitvallen en me waterpompsnaar weer gerepareerd was heb ik nog goed kunnen rijden. Tot het laatste half uur.
Toen ging me stemming heel snel omlaag
Ik rij naar beneden langs de pits ineens bam ik verlies koppel, en me bike begint te trillen ik rij de pitstraat in en wat zie ik:

Ophanging gebroken
van de week maar weer nieuwe halen.
AE, heb je al iets gevonden voor je uitlaat ophanging? was echt jammer dat je zo snel weg was.
Toen ging me stemming heel snel omlaag
Ik rij naar beneden langs de pits ineens bam ik verlies koppel, en me bike begint te trillen ik rij de pitstraat in en wat zie ik:

Ophanging gebroken
van de week maar weer nieuwe halen.
AE, heb je al iets gevonden voor je uitlaat ophanging? was echt jammer dat je zo snel weg was.
Laatst gewijzigd door Muesli_Reep op zo 21 mei 2006, 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
[img]http://www.blomnet.eu/Temp/DesmoSig.jpg[/img]
-
AngelEyes
Mozes, daar word je idd niet vrolijk van
Ziet er gaar uit! Toch zonde..
M.b.t. de ophanging van de uitlaat heb ik al iets in gedachte. Een metalen plaatje en daar een 'u' in buigen, de 'u' samendrukken en dan dat het links en rechts nog uitsteekt zodat het mooi inder het zitje kan en vast zetten met een paar schroeven..
Tekening zal begrijpelijker zijn.. Echt verschrikkelijk zo simpel, maar goed..

En ja, ik had ook liever tot half 2 gereden, vond het best jammer maar rijden kon niet echt meer
Zie jullie snel weer, gaan we eens een wedstrijdje doen..
Mzzl
M.b.t. de ophanging van de uitlaat heb ik al iets in gedachte. Een metalen plaatje en daar een 'u' in buigen, de 'u' samendrukken en dan dat het links en rechts nog uitsteekt zodat het mooi inder het zitje kan en vast zetten met een paar schroeven..
Tekening zal begrijpelijker zijn.. Echt verschrikkelijk zo simpel, maar goed..

En ja, ik had ook liever tot half 2 gereden, vond het best jammer maar rijden kon niet echt meer
Mzzl
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
Zeer mooi hoor
Maar je moet je voorvork ff wat hoger zetten anders komt dat voor geen meter uit met je kap ... en de wegligging is na mijn mening beter met de voorvork op max hoogte ...
Suc6 met je bike
*Lg*
Maar je moet je voorvork ff wat hoger zetten anders komt dat voor geen meter uit met je kap ... en de wegligging is na mijn mening beter met de voorvork op max hoogte ...
Suc6 met je bike
*Lg*
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
-
ronnie meuleners
Je bike ziet er zeker super uit AE heb hem in levende lijve kunnen aanschouwen, ja het was gisteren voor vele een sleuteldag alleen die kleine meid was lekker aan het scheuren in de pits met haar nieuwe aanwinst(motor niet aan hoor)
zelf was ik er ook met mijn B1 en had al snel koelingsproblemen d8 eerst aan de dop maar al snel kwam het water uit mijn trekstartercarter, das dus foute boel. Blok opengegooid en bleek dat het schoepje van de waterpomp afgebroken in het blok zat, dus geen doorstroming van het koelwater
Morgen ff langs Rehorst en hopen dat ie zo'n waterpomp op voorraad heeft. of kunnen 1 van jullie gasten me helpen
Gr.Steven
Morgen ff langs Rehorst en hopen dat ie zo'n waterpomp op voorraad heeft. of kunnen 1 van jullie gasten me helpen
Gr.Steven
Steven