99% kans dat hij hem bij rehorst heeft gehaald.
heb ik gelijk?
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Netjes! ik zie de jongens van RRT ook altijd met precies diezelvde radiateurs.. Mooie dingetjes...
Nu hope dat je niet weer valt.. (mischien een tip om tijdelijk je oude gas hendel terug te zetten, voor wat veiligheid op het gas)??
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Justin schreef:Netjes! ik zie de jongens van RRT ook altijd met precies diezelvde radiateurs.. Mooie dingetjes...
Nu hope dat je niet weer valt.. (mischien een tip om tijdelijk je oude gas hendel terug te zetten, voor wat veiligheid op het gas)??
Met het gas geven zit het wel goed! Alleen op die brug maakte ik een foutje door het gas TE lang open te houden Kijk nu wel beter uit bij die gare bruggen..
en als je op een aantal punten van dat nylon ofzow doet rond ofzow dus als je valt dat hij daar op door glijt of valt zodat dus niet je kappen beschadigen..
steurtje schreef:en als je op een aantal punten van dat nylon ofzow doet rond ofzow dus als je valt dat hij daar op door glijt of valt zodat dus niet je kappen beschadigen..
Doen ze met die scooters ook, van die kapsliders, zit dan aan de zijkant, zodat je als je schuiver maakt geen beschadiging hebt.
Ga hier geen foto neer zetten, pb dan maar even
de winter schreef:Doen ze met die scooters ook, van die kapsliders, zit dan aan de zijkant, zodat je als je schuiver maakt geen beschadiging hebt.
Ga hier geen foto neer zetten, pb dan maar even
Veel suc6 met het rijden!!
Klopt je kijkt hoe je mini kan vallen op welke manieren allemaal en dan pak je het punt waar hij op zou vallen en daar doe je dan een val dop zegmaar van nylon ofzow. dus daar valt hij op dus die dop slijt af maar daar is die voor he en blijven je kappen mooi..
zeker een vette radiator man echt waar.
maar is je uitlaat helemaal beroest of zie ik dat verkeerd?
zal wel dooor die lekkage komen he of niet dan.
groeten ronnie..
ronnie meuleners schreef:zeker een vette radiator man echt waar.
maar is je uitlaat helemaal beroest of zie ik dat verkeerd?
zal wel dooor die lekkage komen he of niet dan.
groeten ronnie..
Dat staal roest gewoon als de nete, al vanaf het moment dat ik hem had! Zal er eens een middeltje voor kopen..
@ DoC: Weet nog niet zeker of ik er ben, heb wel weer zijn om te rijden!!