Ziet er echt "speciaal" uit, heeft iets unieks vind ik..
Trouwens, kan je zo'n B1 frame ook voor een gewoon 49cc chinees blok gebruiken? ik wil ZOOOOOO graag een b1 achtig frame..
Is dit mogelijk?
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Zo te horen is bijna iedereen TEGEN paars!! hmmm, ik zal er nog eens goed over nadenken. Er zijn natuurlijk tal van opties. Mocht iemand een mooie kleuren combo weten voor de bike als geheel, dan hoor ik dat graag..!!
Hey ik zie je topic weer erg laat Mag ik vragen wat deze bike jou heeft gekost In ieder geval gaaf project ik ga het zoals de hebo bike weer goed in de gaten houden
Soms heb ik van die momenten dat ik ff niets te doen heb.. (je zou bijna zeggen dat ik dat altijd heb!!). Had het topic van HANK nog eens doorgenomen en zag dat de randen in de carters beter waren bewerkt dan ik in eerste instantie had gedaan. Dus wat doe je.. zelf de randen ook nog maar eens bijwerken.. De cilinder (niet de kop) en de carters zijn nu klaar!!
ruud schreef:Hey ik zie je topic weer erg laat Mag ik vragen wat deze bike jou heeft gekost In ieder geval gaaf project ik ga het zoals de hebo bike weer goed in de gaten houden
Beter te laat dan nooit Ruud!! De bike heeft 269 euro gekost, maar met het nieuwe frame en onderdelen die er nog op komen wordt het weer een leuk kostenplaatje. Maar goed, ik heb er straks echt iets heeeeel vets voor terug!