mooi man, alleen wat je zei over een polini race uitlaat dat is het denk ik niet lijkt gewoon op de standaard polini uitlaatje. maar ik zou als ik jouw was ook ff zo'n waterpotje halen bij camiel! ziet er een stuk beter uit.
Nee, dat heb ik nog niet. Ik denk dat ik een keer zelf naar Camiel ( Mieloshop ) ga dan neem ik alles in een keer mee.
Waterpotje,Ketting,Koppelingshuis,Tandwiel en nog wat klein spul..
Word weer een leuk bedrag..
Let op dat je de tandwielen soms moet besstellen bij camiel, omdat wij die extra gaatjes hebben voor de waterpomp.
Waarom neem je een ander waterpotje?
he Sal, ik zou ff een metaal plaatjes maken dat je je potje even een stukje omhoog kan doen dit had ik namelijk zelf ook gedaan en toen kon ik me stuur wel recht zetten!.
blizz schreef:he Sal, ik zou ff een metaal plaatjes maken dat je je potje even een stukje omhoog kan doen dit had ik namelijk zelf ook gedaan en toen kon ik me stuur wel recht zetten!.
blizz schreef:he Sal, ik zou ff een metaal plaatjes maken dat je je potje even een stukje omhoog kan doen dit had ik namelijk zelf ook gedaan en toen kon ik me stuur wel recht zetten!.
@ Blizz
Kon je hem toen ook voluit draaien ?
Heb ik ook gedaan werkt perfect, ongeveer 3cm naar voren en 3cm omhoog, en klaar is klara, probleem opgelost
Het is ook beter om hem niet onder je tank te plaatsen, want dan heb je geen controle meer over eventueel watergebruik, of een kokende motor.