Mag ik vragen waarom dat je voor de speed replica hebt gekozen en niet voor de cross.
Speed Replica is nog een keer te betalen..
De Cross zit boven de 300 euro !
Daarbij komt een krukas van +- 400 euro, omdat de Cross een lange slag heeft (85mm) en de Replica een 80mm Korte slag.. de krukas is daarvan veel goedkoper..
Bespaar je dus een hoop geld.. daarom
En dit gaat hard zat denk ik.... al die cilinders zeggen me niet zoveel.....
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
heej
ziet er leuk uit alleen vindt iig de filter wat miner geplaatst denk dat je hem zo snel beetje blokkeert met je been waardoor die te weinig lucht krijgt en zo weet je wel maar verder toppie
en die stepjes zoals op fabriek hoe heb je dat opgelost??
laatste offopic dan maar...voor sprints teld de koppel ook behoorlijk mee. Pk's zeggen geen !CENSUUR! als het een piek is. Jeroen goeie keuze cilinder... en niet te ver tunen he....je mag tenslotte maar 16 pk's.
Jeroen, ik zag je nog niet op het lijstje met de ingeschreven personen staan voor klasse 7 ?
Het uiterste uit je minibike halen ? >>> Wij hebben een vermogenstestbank ontwikkeld speciaal voor raceminibikes !
Informeer naar de scherpe prijzen.....
Erik de Wit schreef:
69 dat vind ik het lekkerst.....
Gr. Erik
Vandaar dat je altijd je baardje liet staan......
Erik met z'n Sik, in het begin van afgelopen seizoen schrok ik me lazerus ik dacht dat er een berggeit in de paddock liep met een muts op maar dat was erik heheh tevens zei hij dat het voor de stroomlijning was tussen z'n pak en helm hahaha ik moet zeggen dat hij nog gelijk had ook want hij ging als een speer de eerste manche en werdt 1e
Gr.Ferdi
2e Plaats in het nederlands kampioenschap Puchcup geweld...2006 4e in 2007