wie is er in Grathem geweest?? minibike treffen????22/4/2007
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
ronnie meuleners
@ AE
nopes...ik heb geen zwarte delen alles wat zwart is wordt parelmoer he
alleen de banden en schijven zijn straks zwart de rest is of goud of parelmoer met flakes...
moet nu alleen even wachten op mijn flakes en nog alles flink in de blankelak zetten en dan zijn bijna alle delen klaar. alleen de zit kap is nog niet klaar. die moet nog gerepareerd worden.
groeten ronnie..
nopes...ik heb geen zwarte delen alles wat zwart is wordt parelmoer he
alleen de banden en schijven zijn straks zwart de rest is of goud of parelmoer met flakes...
moet nu alleen even wachten op mijn flakes en nog alles flink in de blankelak zetten en dan zijn bijna alle delen klaar. alleen de zit kap is nog niet klaar. die moet nog gerepareerd worden.
groeten ronnie..
-
ronnie meuleners
@Twan.Twan schreef:Dat ziet er zeer netjes uit Ronnie.
ben benieuwd hoe het straks in het zonnetje is.![]()
Dankjewel, ja zeker in de zon zal de kleur nog een stuk beter uitkomen dan dat ze nu al doet.
helaas werk ik alleen als het donker is (wegens tijdgebrek) anders had ik er al foto`s van gemaakt in de zon.
groeten ronnie.......
- thomas1991
- forum gebruiker
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
Hey ,
Ik heb dezelfde kleur op mijn scooter zoals je al eerder had kunnen zien , maar de kleur is ook nog wel is wat dof .. dan moet je de kappen gewoon goed in de was enzo zetten ..
Voor de rest wel mooi geworden ..
*Lg*
Ik heb dezelfde kleur op mijn scooter zoals je al eerder had kunnen zien , maar de kleur is ook nog wel is wat dof .. dan moet je de kappen gewoon goed in de was enzo zetten ..
*Lg*
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
-
ronnie meuleners
Blankelak/Glans
Nee bij mij worden de kappen eerst allemaal nog zeker minimaal 5maal in de blanke lak gezet alleen om de glans en krasvastheid te garanderen.Lg tweewielers schreef:Hey ,
*Lg*
dit is ook zodat ik dadelijk de kappen goed in de was kan zetten omdat er meestal in wax siliconen zitten en de blankelak reageerd daar bijna tot niet op.
ook doordat de blankelak er zodik op zit ziet de lak er straks nog beter uit door de dikke glans die de blankelak geeft aan de parelmoer.Maar ik ben nog aan het wachten op mijn Flakes en mijn twee andere bussen parelmoer.
groeten ronnie...
-
ronnie meuleners
nieuwste foto`s buiten gemaakt
hier zijn de foto`s van hoe het ongeveer uit komt te zien.
de bike is een beetje opgebouwd maar niet helemaal.

dit ben ik ...(helemaal trots.)

dit waren de laatste nieuwe foto vandaag gemaakt 2maart.
hoop dat jullie nu een beetje een beeld hebben hoe hij er uit komt te zien maar is nog lang niet klaar...
groeten ronnie..
de bike is een beetje opgebouwd maar niet helemaal.

dit ben ik ...(helemaal trots.)

dit waren de laatste nieuwe foto vandaag gemaakt 2maart.
hoop dat jullie nu een beetje een beeld hebben hoe hij er uit komt te zien maar is nog lang niet klaar...
groeten ronnie..
Laatst gewijzigd door ronnie meuleners op do 02 mar 2006, 18:03, 2 keer totaal gewijzigd.
-
kleine_duivel
- spammer
-
ronnie meuleners
@AE nee sorry heb nog geen tijdt gehad heb alleen de foto`s gemaakt vandaag ben daarna gaan crossen met een vriend in het veld met de modelauto.(FG Monstertruck en een FG Monsterbeetle Pro bijde een kilo of 12)AngelEyes schreef:Ziet er netjes uit!!! Is de rest al gespoten?? Frame??

en moet zowiezo de lasjes nog aanpassen en gaatjes dicht maken.
@kleine_duivel.
het is ook echt veel werk om de velgen zo te polijsten hoor maar het is een goed resultaat.
maar ik ga weer zo snel mogenlijk beginnen.
groeten ronnie...
Laatst gewijzigd door ronnie meuleners op do 02 mar 2006, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
fotos doen het niet als ik ze wil vergroten.. en lijkt me ergleuk om te zien dus,,ronnie meuleners schreef:@AE nee sorry heb nog geen tijdt gehad heb alleen de foto`s gemaakt vandaag ben daarna gaan crossen met een vriend in het veld met de modelauto.(FG Monstertruck en een FG Monsterbeetle Pro)AngelEyes schreef:Ziet er netjes uit!!! Is de rest al gespoten?? Frame??
en moet zowiezo de lasjes nog aanpassen en gaatjes dicht maken.
@kleine_duivel.
het is ook echt veel werk om de velgen zo te polijsten hoor maar het is een goed resultaat.
maar ik ga weer zo snel mogenlijk beginnen.
groeten ronnie...
Zelfbouw project !:wink:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=15968
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=15968
-
ronnie meuleners