Kartbaan middelburg
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Subito
- Moderator

- Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer - Locatie: Almere
MINIBIKEAVOND 23 april kartbaan Middelburg.
Ja ik weet het, bijna iedereen rijdt nu buiten en het is zomers weer maar toch is er weer de gelegenheid om binnen op je techniek te oefenen.
Dit mag weer op maandagavond 23 april van 18.00 - 22.00 uur voor maar € 20,00 per bike voor de gehele avond.
Hopelijk tot ziens op de kartbaan.
Ja ik weet het, bijna iedereen rijdt nu buiten en het is zomers weer maar toch is er weer de gelegenheid om binnen op je techniek te oefenen.
Dit mag weer op maandagavond 23 april van 18.00 - 22.00 uur voor maar € 20,00 per bike voor de gehele avond.
Hopelijk tot ziens op de kartbaan.
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen 
- ba-searcher!!
- forum gebruiker
- Subito
- Moderator

- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
Wanneer ligt jou blok niet uit elkaarcoen schreef:ik kom wrrs ook alleen maar kijken me auto was duur genoeg en me blok ligt uit elkaar.zie jullie daar denk ik
Maare dat word dan weer meer toeschouwers als rijders zo te merken.
Kijk ik snap best dat jullie me wat ruimte willen gunnen, maar dit gaat toch echt te furrr :p
ik kom kijken maar ook rijden hoor maar dan op de mix en niet met de rrSubito schreef:Wanneer ligt jou blok niet uit elkaarcoen schreef:ik kom wrrs ook alleen maar kijken me auto was duur genoeg en me blok ligt uit elkaar.zie jullie daar denk ik
![]()
Kijk ik snap best dat jullie me wat ruimte willen gunnen, maar dit gaat toch echt te furrr :p
grc rrz *37*
jan poppe minibiketeam
jan poppe minibiketeam
- Subito
- Moderator

- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
mille schreef:ik kom kijken maar ook rijden hoor maar dan op de mix en niet met de rrSubito schreef:Wanneer ligt jou blok niet uit elkaarcoen schreef:ik kom wrrs ook alleen maar kijken me auto was duur genoeg en me blok ligt uit elkaar.zie jullie daar denk ik
![]()
- ba-searcher!!
- forum gebruiker
JAAAAA hooooww ffRaytje192 schreef:Ben dr samen met rob bij, we gaan alleen wel op de scoot dus alleen rob zun mini kan mee. Me pa moet naar de kaakchirurg die dag dus denk niet dat die wil rijdencoen schreef:wie is er maandag bij?