Subito schreef: wat heb je daar in godsnaam voor carburateur op zitten?
jah cker 19 mm op chinees 1 x trekken en hij doet trekt als een beest
de eerste keer dat ik hem der op zette ik trekte gwoon zachtjes en hij liep
normaal zou die er ook niet op passen maar het spruitstuk wat er bij zat heb ik helemaal bewerkt en hij past der nu precies op
Subito schreef: dus jou carb. alleen al is net zo veel waard als je hele bike zeg maar
Alleen is 19mm niet een beetje groot?
neej valt eigenlijk wel mee hij loopt de prima op de top snelheid heb ik eigenlijk nog nooit gehaald en trekt goed op en nu met mijn nieuwe koppeling helemaal 1 x trekken en hij start alleen op het moment niet is ergens wat kapot maar ik weet niet wat:S?
ontsteking is goed der komt benzine in de carburateur in de cilinder alles is goed gemonteerd alles geprobeerd ik hoor alleen soms boem en dan doet nog niks iemand enig idee?
Wat heb je daar nu weer aan, wil je een beetje plat gaan zit dat ding aan de grond.. Haha, het is om te racen gemaakt
neej dat valt reuze mee hoor wand hij klapt heel hoog in ongeveer bij de eerste buis van de achterbrug daar klapt die tegen aan zal zo wel even foto maken
kopt omdat de vonk misschien ook gewoon niet sterk genoeg is oid dus als hij nat word dat hij niet vonkt omdat de bougi kapot is en de vonk dus misschien gewoon te zwak is.
[b]Hey, meisje! Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin! :)[/b]
ik zal wel even proberen met mijn oude cilinder set wand ik heb voor mijn big bore geen bougie en als die dan wel doet bestel ik even bougie voor big bore
Subito schreef: wat heb je daar in godsnaam voor carburateur op zitten?
jah cker 19 mm op chinees 1 x trekken en hij doet trekt als een beest
de eerste keer dat ik hem der op zette ik trekte gwoon zachtjes en hij liep
normaal zou die er ook niet op passen maar het spruitstuk wat er bij zat heb ik helemaal bewerkt en hij past der nu precies op