wie is er in Grathem geweest?? minibike treffen????22/4/2007
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
ganta
-
ronnie meuleners
ja dankje alleen de kuip is klaar de rest is nog in aanbouw.ganta schreef:vet gespoten die kuip
die RC's zijn ook vet, vooral die kever
wat is de schaal. 1:8 ? en hoelang ben je weer bezig op die schoon te maken ?
de modelauto`s FG Monstertruck en Monsterbeetle Pro zijn op schaal 1/5
en wegen zo`n 12kilo. en halen een top van dikke 65km/h
groeten ronnie..
-
ronnie meuleners
jongens,,
hou deze site in de gaten deze is van een vriend van mij en ik, het gaat over minibike`s maar ook over de Bovenstaande FG monstruck en Monsterbeetle Pro.
ook kunnen jullie foto`s inzenden van jullie bike die dan op de site komen met naam en de rest.
ook komen er Filmpjes op van de trucks en bike`s.
groeten ronnie...
de site is www.mm-tuning.tk (mm-tuning.tk)
deze site is alleen nog underconstruction en alleen de foto`s vasn de schow bus werken.
maar update is binnenkort.
ook kunnen jullie foto`s inzenden van jullie bike die dan op de site komen met naam en de rest.
ook komen er Filmpjes op van de trucks en bike`s.
groeten ronnie...
de site is www.mm-tuning.tk (mm-tuning.tk)
deze site is alleen nog underconstruction en alleen de foto`s vasn de schow bus werken.
maar update is binnenkort.
-
ronnie meuleners
de lak is inderdaad er dun je moet het erg voorzichtig spuiten,maar het resultaat is wel erg mooi teminste ik vindt dat je het goed ziet op de foto`s die online staan.Slyjoker schreef:is dat parelmoer zelf nog een beetje te spuiten?
ik weet dat de lak heel erg dun is...
je moet gewoon rustig te werk gaan en alles goed voorbehandelen zodat alles ook in een keer goed gaat.
groeten ronnie...
Laatst gewijzigd door ronnie meuleners op ma 03 apr 2006, 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gast
- lorenzo#42
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
ronnie meuleners
power-4tuning schreef:een leed van mijn groep die da ook heeft zeg zo als je eerst wat schuurt dan mat zwart en dan die parlamoer kleur zet dat je een betere ruzeltaat krijgt
inderdaad je bent verplicht om eerst goed je kappen te schuren en dan goed in de "Primer" zetten en dan goed Mat of Glansend spuiten ik heb glanzend.
en dan het Parelmoer er over doe je dit niet dan blijft het Parelmoer doorzichtig.
groeten ronnie....
-
Gast
is meerdere laagen ook mogelijk?ronnie meuleners schreef:de lak is inderdaad er dun je moet heterg voorzichtig spuiten,maar het resultaat is wel erg mooi teminste ik vindt dat je het goed ziet op de foto`s die online staan.Slyjoker schreef:is dat parelmoer zelf nog een beetje te spuiten?
ik weet dat de lak heel erg dun is...
je moet gewoon rustig te werk gaan en alles goed voorbehandelen zodat alles ook in een keer goed gaat.
groeten ronnie...
-
ronnie meuleners
jordy 15 schreef:leuke bike..
Hoe meer lagen hoe mooier he.is meerdere laagen ook mogelijk?
Maar teveel is ook weer niet mooi natuurlijk:P
nou ik ben eerlijk gezegt liever wat minder met de parelmoer en dadelijk afwerken met blanke lak daardoor is het juis net als of er veel lakwerk op zit maar dit is alleen doordat er dan veel blanke lak op zit. Bij Personenauto`s is de eigenlijke lak ook maar zeer dun en de dikste laag is de blankeglanslak.
groeten ronnie...
-
ElimX
-
ronnie meuleners
@Mfirefox, jazeker we zien elkaar wel weer eens groeten ronnie en bedankt voor het commentaar hahaha.ElimX schreef:hey ronnie, ben beniuwd hoe je bike word als ie klaar is!
Hoe klinkt je techni uitlaat eigenlijk? beetje zwaar?
@ElimX, Ja ik vindt de uitlaat wel wat zwaarder klinken maar ik vindt wel dat het nog steedts het geluid is van een "chinees" maar dat komt ook omdat ik er nog geen dikke carb en cillinder op heb gezet
groeten ronnie en bedankt.