ja idd, maar op een elite pas je perfect, ik ben 1m82 en zit ook op een wr gaat perfect hoor. Maar waarom zit jij zo recht op je pocketbike? ziet er raar uit! (is niet grof bedoelt )
dit berichd is niet aanvallend bedoeld, maar enkel een tip
verder suc6 met beslissen..
MvG DoeDe
ik weet wel dat dat niet aanvallend bedoeld is , en dat ik nog niet goed kan rijdenweet ik al helemaal , maar ik wil blata om van het vervloekte gezeur af te zijn, niet om de pk's(wel leuke extra natuurlijk!)
en tuurlijk, dat duurd nog wel even, dus tot die tijd blijf ik gewoon rondtuffen en oefenen met de bochten tot me chineesjes opnieuw morsdood zijn
tacchini schreef:ja idd, maar op een elite pas je perfect, ik ben 1m82 en zit ook op een wr gaat perfect hoor. Maar waarom zit jij zo recht op je pocketbike? ziet er raar uit! (is niet grof bedoelt )
ik vind het wel grappig hoor. volgens mij zit ik zelf ook redelijk rechtop alleen mijn rug is wel wat krommer anders kan ik niet bij mijn stuur(tje ) komen.
tacchini schreef:ja idd, maar op een elite pas je perfect, ik ben 1m82 en zit ook op een wr gaat perfect hoor. Maar waarom zit jij zo recht op je pocketbike? ziet er raar uit! (is niet grof bedoelt )
ook al een aantal keer gezegd, maar iedereen zijn eigen rijstijl tog.!
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
jaja ik weet het, HET IS TIJD!.......TIJD VOOR EEN KLEINE UPDATE
hoe vinden jullie mijn nieuwe demper ?(onder mijn super-scheefhangende uitlaat )
vroeg kennis om mijn demper even vast te lassen, maar hij had nog een mooie
Laatst gewijzigd door kleine_duivel op ma 05 jun 2006, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
heb even nieuwe afstelling geprobeerd op de gele bike(loopt voor geen meter meer) en ook op blauw, die blaast lekker weg
geluid hoor je me niet over klagen, maar of er veel veranderd is