GEEN "Red Bull" Bike project! Update P11[07-06-06]
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
PIR3lly
Zozo... Lekker bezig geweest zie ik...
Maar ik hoop echt voor je dat je cilinder nog goed loopt...
Je kunt niet zomaar even je poorten vergroten of verbreden.
Maar wie weet loopt ie wel errug goed hiermee!
Heb je wel alles goed schoon gespoelt met benzine of schoon geblazen met lucht?
Er mogen natuurlijk geen ijzeren slijp deeltjes achterblijven in de cilinder.
Ik neem aan dat je ook alle braampjes netjes weg hebt gehaald met heel fijn (waterproof) schuurpapier?
Maar ik hoop echt voor je dat je cilinder nog goed loopt...
Je kunt niet zomaar even je poorten vergroten of verbreden.
Maar wie weet loopt ie wel errug goed hiermee!
Heb je wel alles goed schoon gespoelt met benzine of schoon geblazen met lucht?
Er mogen natuurlijk geen ijzeren slijp deeltjes achterblijven in de cilinder.
Ik neem aan dat je ook alle braampjes netjes weg hebt gehaald met heel fijn (waterproof) schuurpapier?
Alles is goed schoongemaakt, met thinner, toen met een doekje met benzine erop.. en toen nageblazen met de compressor..
alle bramen zijn weggeslepen met de dremel en zoals ik eerder al zei, alles loopt super ( mischien beter, maar dat is moeilijk te vergelijk als je 2 weken niet heb gereden)
De km teller geeft 43.7 aan dus ik ben er qau top niks op achteruit gegaan..
En franky is er sterk op vooruit gegaan..
( ik heb ook gezegd datie te rijk smeerde en inderdaad, er zat nog steeds 1:25 in.. nu 1:35 en dat loopt goed)
alle bramen zijn weggeslepen met de dremel en zoals ik eerder al zei, alles loopt super ( mischien beter, maar dat is moeilijk te vergelijk als je 2 weken niet heb gereden)
De km teller geeft 43.7 aan dus ik ben er qau top niks op achteruit gegaan..
En franky is er sterk op vooruit gegaan..
( ik heb ook gezegd datie te rijk smeerde en inderdaad, er zat nog steeds 1:25 in.. nu 1:35 en dat loopt goed)
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
-
kleine_duivel
- spammer
-
kleine_duivel
- spammer
zo raar..iedereen zit van:
mijn chineesje loopt 50/55/60 of soms zefs 65
dus wat raar.........maarja...hij gaat zo hard hij gaat zegt me pa altijd
---------------------------------------------------------------------------------
ik wil ook km teller erop maar weet geen goede manier om he te bevestigen....
het : ontvangertje op de voorvork...en danhet "zendende magneetje" op de ventieldop van mijn voorband, maar hoe krijg ik dat stevig vast zonder dat het eraf vliegt?
houd 1/2/3/10 seconden lijm het bijvoorbeeld?(als je bijvoorbeeld 50 of iets harder rijd?...)
alvast bedankt
mijn chineesje loopt 50/55/60 of soms zefs 65
---------------------------------------------------------------------------------
het : ontvangertje op de voorvork...en danhet "zendende magneetje" op de ventieldop van mijn voorband, maar hoe krijg ik dat stevig vast zonder dat het eraf vliegt?
houd 1/2/3/10 seconden lijm het bijvoorbeeld?(als je bijvoorbeeld 50 of iets harder rijd?...)
alvast bedankt
-
PIR3lly
Ik denk dat heel veel mensen echt geen idee hebben over hoe hard hun bike echt rijdt.kleine_duivel schreef:zo raar..iedereen zit van:
mijn chineesje loopt 50/55/60 of soms zefs 65![]()
alvast bedankt
Je kunt de theoretische max snelheid van een bike makkelijk uitrekenen aan de hand van je max toerental, banden omtrek (meestal 890mm) en vertanding. Hier heeft Hank een mooi tabelletje gemaakt: http://www.minibike.nl/speedcalc_2.php
Ook op V-Racer staat er een: http://www.v-racer.nl/html/speedo.html
De snelheden die je hiermee uitrekend zijn Maximale theoretisch haalbare snelheden. Meer gaat echt niet!!
Over het magneetje aan het ventiel.
Ik heb daarvoor, bij mezelf en bij justin, bison 2 componenten lijm gebruikt. Bison Kombi heet het en het lijken wel 2 injectienaalden naast elkaar met rode handvaten.
Het zit daarmee echt als een huis!
-
Franky
- minibikeclubstein
- reclame makende gebruiker
- Minibike:: GRC RRZ
- Contacteer:
druiven schreef:he hallo
zeer mooie bike ga zo door![]()
heb je de redbull stikkers al![]()
zoja waar heb je die gekocht en wat kosten ze![]()
suc6 en veel plezier met je bike![]()
![]()
Speciaal laten maken, prijs weet ik niet.. dat word gesponsord.. vandaar dat ik niet precies weet wanneer ze komen, het is maar net waneer ze hem opsturen..
..
@ Doc.. niet teveel van voorstellen hoor.. ik ben er zonder kuip en dan is er niet echt veel te zien.. ook heb ik nog een probleempje met m'n top.. Maargoed.. die haal ik toch niet op de baan..
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
-
Gast
Update
filmpjes van de paasrace in poeldijk..
ben 5e geworden bij de junioren..(omdat ik chinees had..) de top 3 was LC rep.
maargoed.. zo is het nou eenmaal..
wel een paar mooie filpjes gemaakt met dank aan Richard en Franky
Filmpje 1
Filmpje 2
filmpjes van de paasrace in poeldijk..
ben 5e geworden bij de junioren..(omdat ik chinees had..) de top 3 was LC rep.
maargoed.. zo is het nou eenmaal..
wel een paar mooie filpjes gemaakt met dank aan Richard en Franky
Filmpje 1
Filmpje 2
Laatst gewijzigd door Justin op ma 17 apr 2006, 20:15, 2 keer totaal gewijzigd.