De bike had zo te zien een tijdje buiten gestaan en was best smerig maar ik ging hem toch uit elkaar halen.
Toen ik hem hoorde lopen bij Patrick vond ik al dat hij erg hoog stationair moest draaien en hij sloeg moeilijk aan.
Toen ik de cilinder eraf haalde zag ik dat er een heel klein stukje van de zuigerveer afgebroken was.
Die word dus nieuw besteld
De waterpomp lagers zaten vast en de waterpomp keering was ook lek, dus die heb ik ook vervangen.
Toen ik de carters toch uit elkaar had liggen heb ik meteen even de inlaat, de olie kanalen, de spoelkanalen en de KVS kanalen aangepast.
Toen heb ik de binnenkop aangepast maar daar komt een zelfgemaakte voor.
De cilinder heb ik afgewerkt en ietsjes getuned. Ook de koelkanalen nog even opgeboord.
Hier zijn de foto's uit Patrick's oude topic, ik heb nog geen fotos gemaakt.
Frame Wit
Remklauwen Rood
Witte Velgen
stickers heb ik laten maken
koppelingshuis bewerkt voor betere koeling
Killswitch gemonteerd
2 extra smeergaatjes in de zuiger
Tandwiel 72 achter
Binnenkop bewerkt voor koeling
Tomaselli Snelgas
Dellorto 16mm carberateur
Koelkanalen en nippels opgeboort
expansievat verplaatst
mountainbike remhandles
Op de foto's is het niet te zien maar het frame en de velgen waren aardig beun wit gespoten, en er zat niet eens blanke lak over heen.
Dus heb ik het frame en de wielen zaterdag mee genomen naar m'n werk, alles netjes ge-glasparelstraalt en professioneel gespoten in metallic blauw . Ook gelijk 3 lagen blake lak erover heen.
Vanavond brengt een colega het frame langs, dan zal ik morgen ofzo de fotos uploaden en dit topic z'n eerste update geven.
-----------------------------------------------
update 1 15-11-06
Maandag heeft m'n collega m'n frame langsgebracht. Ik kon hem zaterdag niet meeneme omdat de lak nog niet droog was.
Maar ik heb hem dus gelijk in elkaar gezet en een paar fotos gemaakt:\
De velgen spuit ik zaterdag in dezelfde kleur.
Let me know what ya think