Nieuwe bike kopen
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Chef Pindasaus
Nieuwe bike kopen
Ik zit er aan te denken om misschien een nieuwe minibike te kopen voor rond de 135 euro(ik neem aan dat dat zo'n chineesje is). Mijn vraag is echter of dit goede bikes zijn. Ze zullen natuurlijk niet zo goed zijn als die van 400 euro ofzo, maar ik wil er gewoon af en toe een stukje op rijden (wij hebben een vakantiehuisje dus daar mag die als het goed is gebruikt worden). Ook wil ik de bike in een ander kleurtje spuiten (een bepaald thema geven) ofzoiets. Is dit ook mogelijk met die goedkope bikes?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
-
koenn
-
Chef Pindasaus
De B1 Replica, is dat de bike die ze bij groothandel Nemeco verkopen onder de naam watergekoelde minibikes? En wat zijn nou de hoofdredenen om het dubbele te betalen voor een watergekoelde i.p.v. een luchtgekoelde. Ik snap dat ze sneller gaan. Maar is het ook echt zo dat je met onderhoud gewoon stukken duurder uit bent als je een luchtgekoelde heb?GerbenW schreef:ja dat kan, maar ik heb gelezen dat je wat langer bent, dan zal ik toch die iets duurdere nemen , wnt die zijn namelijk iets groter, de midi genoemd...
de B1 Replica !
Gr. GerbenW
Gewoon om ongeveer eens in de maand eens te gaan rijden bij een kartbaan en gewoon om zo af en toe lekker mee te knutselen.
Sorry voor de lastige vragen
Bedankt
- fryslan boppe
- forum gebruiker
-
Chef Pindasaus
klopt ik wil er sowieso denk ik een bij Nemeco kopen. Maar is het die €110,- extra waard?stafke007 schreef:je spreekt hier ven aan luchtgekoelde bike van rond de 135 euro
en je kent de site van nemeco
de watergekoelde bike zijn daar nu 199€
en de luchtgekoelde voor 89€
waarom er een kopen voor 135 € , het zijn toch allemaal chineesjes
Greetzzz Steven
- stafke007
- forum gebruiker
als je er maar een stukje op wilt rijden bv in je tuin of weet ik veel waar en er aan wilt prutsen zou ik gaan voor de luchtgekoelde
maar als je gaat racen op kartbanen en outdoor circuits ga je meer plezier beleven aan een watergekoelde omdat die meer power hebben en geen vermogen verlies hebben als ze warm staan terwijl een luchtgekoelde da wel heeft
en een rond je tuintje rijden of op parkeerplaatsen ga je bike niet bloedheet worden ze
Greetzzz Steven
maar als je gaat racen op kartbanen en outdoor circuits ga je meer plezier beleven aan een watergekoelde omdat die meer power hebben en geen vermogen verlies hebben als ze warm staan terwijl een luchtgekoelde da wel heeft
en een rond je tuintje rijden of op parkeerplaatsen ga je bike niet bloedheet worden ze
Greetzzz Steven
- doede46
- forum gebruiker
ik zou lekker voor een luchtgekoelde gaan, en volgens mij heb je met een b1 rep sneller problemen dan met een luchtgekoelde.stafke007 schreef:als je er maar een stukje op wilt rijden bv in je tuin of weet ik veel waar en er aan wilt prutsen zou ik gaan voor de luchtgekoelde
Greetzzz Steven
bij een b1`is meestal de koeling heel erg ..k*t.
ook bestaat er het koppelings probleem.
als je er niet al te veel verstand van hebt zou ik lekker voor een luchtgekoelde gaan.
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
- stafke007
- forum gebruiker
als ik hem was zou ik ook voor de luchtgekoelde kopen
als je leest wat hij er mee van plan is, is dit veel beter voor hem
maar zoals ik zei , als hij wil rijden op kartbanen en circuits met een luchtgekoelde zal hij er niet veel pret aan beleven omdat die sloom zijn en na een aantal rondjes veel vermogen verlies hebben door te warm worden
Greetzz Steven
maar zoals ik zei , als hij wil rijden op kartbanen en circuits met een luchtgekoelde zal hij er niet veel pret aan beleven omdat die sloom zijn en na een aantal rondjes veel vermogen verlies hebben door te warm worden
Greetzz Steven
-
MuK
dus jij wou zeggen dat je met een luchtgekoelde minder pret heb?stafke007 schreef:als ik hem was zou ik ook voor de luchtgekoelde kopen
Greetzz Steven
-
JoeyWL
idd , ik zou zo iemand opkenne noemen die stafke wel het tegendeel ken bewijzen dat je met een luchtkoeler niet hard ken gaanMuK schreef:dus jij wou zeggen dat je met een luchtgekoelde minder pret heb?stafke007 schreef:als ik hem was zou ik ook voor de luchtgekoelde kopen
Greetzz Steven
- stafke007
- forum gebruiker
ik heb niet verteld dat je met een luchtgekoelde minder pret aan gaat beleven
hij vraagd zich wat het beste voor hem is
hij zegd dat hij hem wil gebruiken voor af en toe eens te rijden en veel aan te knutselen
hij vraagd zich ook af waarom dat het dubbele te betalen voor een watergekoelde
en aan gezien hij de bike niet gaat gebruiken voor racen en zo maar enkel voor af en toe eens met te rijden vind ik persoonlijk dat een luchtgekoelde genoeg is voor hem
Greetzzz Steven
hij zegd dat hij hem wil gebruiken voor af en toe eens te rijden en veel aan te knutselen
en aan gezien hij de bike niet gaat gebruiken voor racen en zo maar enkel voor af en toe eens met te rijden vind ik persoonlijk dat een luchtgekoelde genoeg is voor hem
Greetzzz Steven
-
MuK
dus jij baseert lucht/watergekoeld op hoevaak die gaat rijden? beetje vaag hestafke007 schreef:ik heb niet verteld dat je met een luchtgekoelde minder pret aan gaat beleven
Greetzzz Steven