Nieuwe bike kopen

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Chef Pindasaus

Nieuwe bike kopen

Bericht door Chef Pindasaus »

Ik zit er aan te denken om misschien een nieuwe minibike te kopen voor rond de 135 euro(ik neem aan dat dat zo'n chineesje is). Mijn vraag is echter of dit goede bikes zijn. Ze zullen natuurlijk niet zo goed zijn als die van 400 euro ofzo, maar ik wil er gewoon af en toe een stukje op rijden (wij hebben een vakantiehuisje dus daar mag die als het goed is gebruikt worden). Ook wil ik de bike in een ander kleurtje spuiten (een bepaald thema geven) ofzoiets. Is dit ook mogelijk met die goedkope bikes?

Alvast bedankt
koenn

Bericht door koenn »

weetje, ik heb nog wel een minibike staan, 80 euro mag je hem meenemen, er zit een scheur in de tankkap, vandaar de prijs.
Mvg Koen
GerbenW
forum gebruiker

Bericht door GerbenW »

ja dat kan, maar ik heb gelezen dat je wat langer bent, dan zal ik toch die iets duurdere nemen , wnt die zijn namelijk iets groter, de midi genoemd...

de B1 Replica ! :wink:

Gr. GerbenW
Zelfbouw project !:wink:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=15968
Andreas
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Andreas »

Dit staat bij het foute onderwerp ofniet dat moet toch bij vragen staan ?
Chef Pindasaus

GerbenW schreef:ja dat kan, maar ik heb gelezen dat je wat langer bent, dan zal ik toch die iets duurdere nemen , wnt die zijn namelijk iets groter, de midi genoemd...

de B1 Replica ! :wink:

Gr. GerbenW
De B1 Replica, is dat de bike die ze bij groothandel Nemeco verkopen onder de naam watergekoelde minibikes? En wat zijn nou de hoofdredenen om het dubbele te betalen voor een watergekoelde i.p.v. een luchtgekoelde. Ik snap dat ze sneller gaan. Maar is het ook echt zo dat je met onderhoud gewoon stukken duurder uit bent als je een luchtgekoelde heb?

Gewoon om ongeveer eens in de maand eens te gaan rijden bij een kartbaan en gewoon om zo af en toe lekker mee te knutselen.

Sorry voor de lastige vragen :roll:

Bedankt
fryslan boppe
forum gebruiker

Bericht door fryslan boppe »

een watergekoelde heb je minder problemen mee dan een luchtgekoelde chinees en het trekt veel sneller op

ik denk dat je bij nemeco een b1 rep moet halen de koelgaten ff opboren en rijden maar:D
[img]http://www.plaatjesupload.nl/img33/1197198994-40.jpg[/img]
stafke007
forum gebruiker

Bericht door stafke007 »

je spreekt hier ven aan luchtgekoelde bike van rond de 135 euro

en je kent de site van nemeco
de watergekoelde bike zijn daar nu 199€
en de luchtgekoelde voor 89€

waarom er een kopen voor 135 € , het zijn toch allemaal chineesjes

Greetzzz Steven
Chef Pindasaus

stafke007 schreef:je spreekt hier ven aan luchtgekoelde bike van rond de 135 euro

en je kent de site van nemeco
de watergekoelde bike zijn daar nu 199€
en de luchtgekoelde voor 89€

waarom er een kopen voor 135 € , het zijn toch allemaal chineesjes

Greetzzz Steven
klopt ik wil er sowieso denk ik een bij Nemeco kopen. Maar is het die €110,- extra waard? :P
stafke007
forum gebruiker

Bericht door stafke007 »

als je er maar een stukje op wilt rijden bv in je tuin of weet ik veel waar en er aan wilt prutsen zou ik gaan voor de luchtgekoelde

maar als je gaat racen op kartbanen en outdoor circuits ga je meer plezier beleven aan een watergekoelde omdat die meer power hebben en geen vermogen verlies hebben als ze warm staan terwijl een luchtgekoelde da wel heeft

en een rond je tuintje rijden of op parkeerplaatsen ga je bike niet bloedheet worden ze

Greetzzz Steven
doede46
forum gebruiker

Bericht door doede46 »

stafke007 schreef:als je er maar een stukje op wilt rijden bv in je tuin of weet ik veel waar en er aan wilt prutsen zou ik gaan voor de luchtgekoelde

maar als je gaat racen op kartbanen en outdoor circuits ga je meer plezier beleven aan een watergekoelde omdat die meer power hebben en geen vermogen verlies hebben als ze warm staan terwijl een luchtgekoelde da wel heeft

en een rond je tuintje rijden of op parkeerplaatsen ga je bike niet bloedheet worden ze

Greetzzz Steven
ik zou lekker voor een luchtgekoelde gaan, en volgens mij heb je met een b1 rep sneller problemen dan met een luchtgekoelde.
bij een b1`is meestal de koeling heel erg ..k*t.
ook bestaat er het koppelings probleem.

als je er niet al te veel verstand van hebt zou ik lekker voor een luchtgekoelde gaan.

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
stafke007
forum gebruiker

Bericht door stafke007 »

als ik hem was zou ik ook voor de luchtgekoelde kopen
als je leest wat hij er mee van plan is, is dit veel beter voor hem

maar zoals ik zei , als hij wil rijden op kartbanen en circuits met een luchtgekoelde zal hij er niet veel pret aan beleven omdat die sloom zijn en na een aantal rondjes veel vermogen verlies hebben door te warm worden

Greetzz Steven
MuK

Bericht door MuK »

stafke007 schreef:als ik hem was zou ik ook voor de luchtgekoelde kopen

maar zoals ik zei , als hij wil rijden op kartbanen en circuits met een luchtgekoelde zal hij er niet veel pret aan beleven omdat die sloom zijn en na een aantal rondjes veel vermogen verlies hebben door te warm worden

Greetzz Steven
dus jij wou zeggen dat je met een luchtgekoelde minder pret heb?

:roll:
JoeyWL

Bericht door JoeyWL »

MuK schreef:
stafke007 schreef:als ik hem was zou ik ook voor de luchtgekoelde kopen

Greetzz Steven
dus jij wou zeggen dat je met een luchtgekoelde minder pret heb?

:roll:
idd , ik zou zo iemand opkenne noemen die stafke wel het tegendeel ken bewijzen dat je met een luchtkoeler niet hard ken gaan :P
stafke007
forum gebruiker

Bericht door stafke007 »

ik heb niet verteld dat je met een luchtgekoelde minder pret aan gaat beleven

hij vraagd zich wat het beste voor hem is
hij zegd dat hij hem wil gebruiken voor af en toe eens te rijden en veel aan te knutselen
hij vraagd zich ook af waarom dat het dubbele te betalen voor een watergekoelde

en aan gezien hij de bike niet gaat gebruiken voor racen en zo maar enkel voor af en toe eens met te rijden vind ik persoonlijk dat een luchtgekoelde genoeg is voor hem

Greetzzz Steven
MuK

Bericht door MuK »

stafke007 schreef:ik heb niet verteld dat je met een luchtgekoelde minder pret aan gaat beleven

hij vraagd zich wat het beste voor hem is
hij zegd dat hij hem wil gebruiken voor af en toe eens te rijden en veel aan te knutselen
hij vraagd zich ook af waarom dat het dubbele te betalen voor een watergekoelde

en aan gezien hij de bike niet gaat gebruiken voor racen en zo maar enkel voor af en toe eens met te rijden vind ik persoonlijk dat een luchtgekoelde genoeg is voor hem

Greetzzz Steven
dus jij baseert lucht/watergekoeld op hoevaak die gaat rijden? beetje vaag he
Plaats reactie