uitlaat

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Bij deze geef ik toe dat ik iets door elkaar gehaalt hebt, (reactie aangepast), jullie reactie lijkt nogal op elkaar.. Vandaar..

Ik heb je via msn gesproken, volgesns mij zaten we goed op 1 lijn, je weet dus ook waarom mijn reactie..
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

(In de tijd dat ik dit bericht typte waren er al weer twee berichten geplaatst die de 'discussie' goed praatte, omdat ik nog volledig achter mijn reactie sta post ik ehm toch even).

Voor alle duidelijkheid dit is een bericht voor iedereen, niet een iemand in het bijzonder
-----------------------------------------------

Mijn bericht was:


Als ik hier even op in mag haken (en vervolgens de discussie sluit).

Wij van minibike.nl (en dus ook minibike-forum.nl) staan volledig achter Koen zijn reactie. Wij hebben diegene die 'reclame' aan het maken waren hierop duidelijk aangesproken, wat resulteerde in een stop van de reclame.

Diegene weten zelf goed wat wel en niet kan en moeten dan geen reacties gaan uitlokken bij de moderators.

De moderators (Markie, Koen, Jeroen en ondergetekende) zijn er voor om het forum zo leuk en overzichtelijk mogelijk te houden en NIET om de bezoeker het leven zuur te maken. Hier hoort soms bij dat er berichten gewijzigd/verwijderd moeten worden of mensen hierop aan gesproken moeten worden. Dit is ook helemaal geen ramp/straf omdat mensen het vaak niet express doen.

En dat wij v-com, (we durven heus de naam nog wel te noemen) door het slijk halen vind ik een veel te onredelijke reactie. Dat wij geen hoge pet op hebben van deze toko komt deels door de reacties over de bikes (wat in vele gevallen een reactie is van iemand die zelf de bike gekocht heeft en er niet te vreden over is), uit eigen (rij) ervaringen en nog iets wat buiten dit forum heeft afgespeeld waar we het niet over gaan hebben.

Iedereen mag hier zeggen wat hij wil maar er moet soms ingegrepen worden om het forum leuk te houden. En daar zijn nou de moderators voor.

En het klinkt misschien lomp of wat, maar als je het niet eens bent met de werkwijze van de moderators en dus ook Jeroen en mij die notabene dit alles gratis aanbieden aan jullie (en ik verzeker je, nu onderhand 30 gig aan datatraffice, 24/7h online met de nodige werkzaamheden zijn echt niet gratis), dan kom je hier gewoon niet meer en ga je een ander minibike forum opzoeken. Niemand verplicht mensen om hier te komen, komen mensen hier wel dan zullen ze zich moeten houden aan regels (die in mijn ogen helemaal niet streng zijn) om het forum overzichtelijk en netjes te houden.


Bij deze is dit topic gelocked ... De starter van het onderwerp kan een nieuwe post aanmaken als hij/zij nog verder wilt praten over het oorsponkelijke onderwerp.

Discussie gesloten en ik wens iedereen nog een leuke tijd op dit forum.


Daans
Gesloten