na een tijdje stil geweest te zijn zonder de lelystad foto's was het tijd voor een update...vandaar deze post....
de dagen voor lelystad waren zeer tof!
op het laatste moment belt de lokale krant (de dordtenaar)
voor een interview etc.
kvind het zelf best een leuk stukje geworden....maarjah...hier dus het krantenbericht!:P
daarna zijn we naar lelystad geweest...zie vorige mini update voor wat foto's....
toen zijn we weer verder gaan beunen.
HIERBIJ mijn dankbetuiging aan R. van kerchove;)
we hebben dus de stage6 toeren/temp meter kabels ingekort...
we wilden solderen maar zonder soldeerbout begin je weinig...geen id waar die was.
de nog beloofde foto's van mij home_made kelk waar nog wel een filter overheen komt...
hij blingt normaal zeer erg...like chroom...maar de hele foto is donker etc..dus denk niet..wtf!:P
daarna is me broer bij zijn computerwinkel een muismat laten fixxen:P.
die viel toevallig op mijn kap en het stond best aardig d8 ik zo!
foto van de kvs ophanging...
tandwiel vastgelast aan de adapter...weet niet of het voor andere goed te zien is....
hier 2 totaalfoto's...
- uitlaat beter vastgezet.
- accubak voor de koppeling(vanaf zitplek gezien)
- onderste balk eropgefixt:)..ziet er gelijk anders uit.
- radiateurophanging beter gefixt.
- heel het startmotorgebeuren met borgmoeren vastgezet omdat het anders lostrilt...
- vast nog wat vergeten...kleine dingen...
verder in de afgelopen wegen nog 1x gestart...liep best beroerd...en na het starten wilden ik die cilinder wel eens zien.
toen schrok ik me echt een HOEDJE...
er heeft schijnbaar een lasspetter in de carb gezeten(gelast zonder filter erop is niet slim) wat ervoor gezorgd heeft alsof de ratter aan de zuiger en kop hebben zitten vreten!
ik barstte in tranen uit!:P..maar liet het er niet bij zitten...
heb zuiger de uitstekende delen wat opgeschuurd...bij de kop idem...
toen een nieuwe zuigerveer erop...kostte me gvd 18 euro bij de dealer!!!
ik op inet kijken...bij euroscooters was het 8,50...keihard getild dus...
het hele zaakje weer goed in elkaar gezet...
nu af gaan stellen......kartbaan/testrijden...
als dat klaar is gaat de meuk uit elkaar voor een spuitbeurt want veel gaat al roesten...
uiteraard...gaat de cilinder dan naar de tuner....denk dat het xsh word:)..
voor afwerking van de kop etc....+ meer vermogen..
zo...dit was het weer:P...tot de volgende x..

[/img]