wat een bak een braad zeg dat frame... moet dat nog afgelast worden of niet?
Anders word het flink plamure met spuiten
Verder wel creatieve constructie dat frame.... of het ook stabiel is tjahh.. das een 2e.....
ik heb effe het hele topic bekeken vannavond en het ziet er erg gaaf uit hoor!
Maar die uitlaat lijkt mij best dichtbij je benen te zitten en je tank/zit combinatie,ik had het ook bij mijn 911 zelfbouwer,m'n reed werd !CENSUUR! heet en het zitje begon op sommige plekken te smelten,maar daar kom je altijd pas achter in de praktijk op het cercuit..
gr.Ferdi
kevin#34 schreef:wat een bak een braad zeg dat frame... moet dat nog afgelast worden of niet?
Anders word het flink plamure met spuiten
Verder wel creatieve constructie dat frame.... of het ook stabiel is tjahh.. das een 2e.....
toch leuk dat er mensen zijn die het beter kunnen .
kevin#34 schreef:wat een bak een braad zeg dat frame... moet dat nog afgelast worden of niet?
Anders word het flink plamure met spuiten
Verder wel creatieve constructie dat frame.... of het ook stabiel is tjahh.. das een 2e.....
durf met volle vertrouwen er hard op te knallen..ik weet hoe de las van binnen is ..van buiten is er idd al slijptolletje overheen gegaan..
en het lijkt vooral zo door de foto's van de bouten die ik ff simpel op de dwarsbalk heb gelast en de bevestiging voor de kappen..(laatste is er al af!)..maar daar komt slijptolletje langs en niemand ziet het..
sommige delen moeten nog wel een kleine las krijgen..zoals rad ophanging etc:)..
tevens ben ik voorzien van nieuwe lagers door de sponser...en aluminium klomp voor trekstarter!
lagers zijn 24uitwendig en 15inwendig...6 stuks...
gr.
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
minibike#46 schreef:ik heb effe het hele topic bekeken vannavond en het ziet er erg gaaf uit hoor!
Maar die uitlaat lijkt mij best dichtbij je benen te zitten en je tank/zit combinatie,ik had het ook bij mijn 911 zelfbouwer,m'n reed werd !CENSUUR! heet en het zitje begon op sommige plekken te smelten,maar daar kom je altijd pas achter in de praktijk op het cercuit..
gr.Ferdi
zitje en vooral het ''filter''komt wel flink warmte bij denk ik..
maar over die benen..dat snap ik niet...je hebt wel recente foto's gezien?? uitlaat onderlangs ipv de oude die bovenlangs ging??
gr.
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
hey hallo...
sorry dan had ik de oude foto's nog gezien waar de uitlaat bovenlangs ging...
Misschien kan je een soort van dat isolatie spul onder het zitje plakken wat ze ook onder auto's gebruiken tussen de bodem en uitlaat,dat is een soort van steenwol met zilverfolie...
Wat betreft de luchtfilter is het wel jammer dat die warme lucht krijgt,want daar gaan de prestaties wel op achteruit,misschien kan je er wel een slang naartoe leggen zodat er toch koude lucht bij kan komen...ben je ook van plan om er Nk's mee te gaan rijden?
Gr.Ferdi
Op de tekening zie ik de coil van de stator uitsteken, in het echt zit die er binnen zie ik, beter. Erg mooi geworden, zal wel geen convensioneel draaiwerkje geweest zijn.
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
rkpdude schreef:Op de tekening zie ik de coil van de stator uitsteken, in het echt zit die er binnen zie ik, beter. Erg mooi geworden, zal wel geen convensioneel draaiwerkje geweest zijn.
hey rkp.
haha..ziet hij er zo profie uit ??
gewoon met het handje hoor...in 3uur draai en freeswerk
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
rkpdude schreef:Op de tekening zie ik de coil van de stator uitsteken, in het echt zit die er binnen zie ik, beter. Erg mooi geworden, zal wel geen convensioneel draaiwerkje geweest zijn.
hey rkp.
haha..ziet hij er zo profie uit ??
gewoon met het handje hoor...in 3uur draai en freeswerk
Vakmanschap
*Lg*
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]