Polini scooterino

Fabrieks bikes (BEHALVE chinese bikes) - Factory bikes (except chinese bikes)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Polini scooterino

Bericht door de winter »

Hej

Ik heb sinds vrijdag de scooterino van Blanco220 overgekocht!

Het is er een van polini met 6,2 pk

Update 10 Juni!

Poosje stil geweest, beetje gereden enz, en eigenlijk niet veel problemen gehad, op een gebroken ketting na.

Die clipjes op je vliegwiel om te starten waren op een of andere manier kapot gegaan, en viel niet veel meer van te maken dus heb daarvoor nieuwe besteld.
Hier foto van onderdelen

Afbeelding

9 tands tandwiel zit er ook bij, is voor zondag in ovenzande :P

Update 2 mei!

Vanmiddag cilinder van de post gekregen(aardige man) en vanaaf mijn mini weer aan de praat gekregen, heel het blok is uit elkaar geweest, nieuwe cilinder, zuiger, lagers, keeringen, zuigerveer en pistonpen.

Oorzaak van het vastlopen is ook gevonden:
Afbeelding
Linksboven is dat beschermlaagje foetsie, is waaschijnlijk door me uitlaatpoort weer naar buiten gegaan.. :twisted:

Nog ff ander sproeiertje, wand hij draait niet stationair, waarschijnlijk omdat ik van 1:40 naar 1:25 ben gegaan.. maar men stationairschroef zit er heelemaal in dus moet ff andere sproeier..

Zondag waarschijnlijk rijden in middelburg op kartbaan.

*UPDATE*

Heb wat problemen met de bike( http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=9218 ) maar ga denkk ff bizetakoppelingshuis kopen en dan is dat hopelijk weer opgelost, ook klapte vanavond mijn kop of voetpakking eruit dus moet ff om nieuwe!(t gaat lekker hier :cry: )
Maar dat gaf me mooi de gelegenheid om hem nog een keer over te spuiten, heb deze keer metelic zwart gebruikt en vind het resultaat perfect:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hij is nu nogal erg zwart, maar komt nog carbon voorspatbord op en misschien dat ik voorkapje rood doe samen met de velgen, en dan zo'n zwarte strip op de velgen, maar eerst ff mn mini lopend maken!!

Ook heb ik ff bokje voor gemaakt, omdat het bokje wat aan de mini vast zit niet erg goed was(allebij de wielen raken de grond dan nog) Hij moet nog even gespoten worden :wink:

Grt Rik

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik wou koppeling even bekijken en toen viel me op dat hij verdacht veel lijkt op China Racekoppeling :D (deze is door Hank bewerkt btw)Die maken ze dus ook al na :roll:

Ik wil er motorisch voorlopig nog niets aan verander(mischien in toekomst waterkoeling) maar qua uiterlijk wil ik er wel wat aan gaan doen:
-Carbon voorpatbord(heb ik al besteld bij Richard D :D )
-Toeren/temp/uren teller
-Km-teller
-Meer verschillende kleuren wand zwart overheerst nogal vind ik(zit te denken aan dit: )Afbeelding
-Plastic plaatje maken voor km-teller en toerenteller
-En derest wat nu allemaal nog niet in me opkomt :twisted:

Grt Rik
Laatst gewijzigd door de winter op za 10 jun 2006, 15:32, 9 keer totaal gewijzigd.
blanco220

Bericht door blanco220 »

hey sorry het is een sha 14-14,die plannen om een sha 15-15 te zetten zijn niet door gegaan omdat ze niet in vooraad waren enz..
Maar die carb is wel splinternieuw.
veel succes
groeten
de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door de winter »

blanco220 schreef:hey sorry het is een sha 14-14,die plannen om een sha 15-15 te zetten zijn niet door gegaan omdat ze niet in vooraad waren enz..
Maar die carb is wel splinternieuw.
veel succes
groeten
Hej
Was me nog niet opgevallen :P je kunt hem ook zo verekt slecht zien

Alle 2 de dingen zijn verandert hoor :wink:

Grt Rik
Patrickn

Bericht door Patrickn »

hey ziet er wel gaaf uit zon scoterini 8)
Gast

Bericht door Gast »

ja idd vet dingetje suc6 er mee 8)

oja een vraagje hoeveel gaat er eingleijk in die tank
volgens mijn wel aardig wat togh? :lol:
blanco220

Bericht door blanco220 »

blizz schreef:ja idd vet dingetje suc6 er mee 8)

oja een vraagje hoeveel gaat er eingleijk in die tank
volgens mijn wel aardig wat togh? :lol:
volgens specificaties 2.6 liter.Vindt hem nog steeds zeer mooi ,mis hem wel de scooterino.Ik hoop dat je er veel plezier mee beleeft
groeten
de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door de winter »

Hej

Bedankt voor complimenten :D

Grt Rik
Laatst gewijzigd door de winter op di 21 mar 2006, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Valeray
forum gebruiker

Bericht door Valeray »

Ja je zou het kunnen doen,wel apart :wink:

gr
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
jordy 15
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door jordy 15 »

Zeker apart..
Maar ik vind het niet zo mooi.
Ik hou niet van mensen die hun zin nooit af...

http://www.jlminibikeracing.nl
Patrickn

Bericht door Patrickn »

zoals die nu is zou ik het laten

ziet er mooi uit vind ik nu
bekfire
forum gebruiker

Bericht door bekfire »

ik zou eerst maar eens zo oefenen rik.... straks op de kartbaan of kwadendamme op je muil en je kan overnieuw beginnen.... eerst maar eens leren rijden hahaha :p
kit replica!
Scalibur
forum gebruiker

Bericht door Scalibur »

mooie polini, je gaat geen spijt hebben van deze aankoop. Ik heb in het verleden al veel van blanco gekocht. Hij onderhoudt zijn spullen zeer goed, niks op aan te merken.

veel suc6 verder
Mijn bike staat op:
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl][img]http://img375.imageshack.us/img375/9972/banner7yb.jpg[/img][/url]
Mijn topic:
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=9701&postdays=0&postorder=asc&start=0]klik hier[/url]
de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door de winter »

bekfire schreef:ik zou eerst maar eens zo oefenen rik.... straks op de kartbaan of kwadendamme op je muil en je kan overnieuw beginnen.... eerst maar eens leren rijden hahaha :p
Ja idd eerst goed oefenen en dan pas spuiten :wink: maargoed kijk wel beetje in de toekomst :twisted: Trouwens nog wel een keer zwart spuiten(heb ik toch nog staan(A)) omdat het er naar mijn mening niet super uit ziet(is in het echt trouwens veeel minder maar komt door flits dat je dat rood zo goed ziet :wink: )
Scalibur schreef:mooie polini, je gaat geen spijt hebben van deze aankoop. Ik heb in het verleden al veel van blanco gekocht. Hij onderhoudt zijn spullen zeer goed, niks op aan te merken.

veel suc6 verder
Goed om te horen en blok zag er ook echt als nieuw uit :D

Grt Rik
blanco220

Bericht door blanco220 »

de winter schreef:
bekfire schreef:ik zou eerst maar eens zo oefenen rik.... straks op de kartbaan of kwadendamme op je muil en je kan overnieuw beginnen.... eerst maar eens leren rijden hahaha :p
Ja idd eerst goed oefenen en dan pas spuiten :wink: maargoed kijk wel beetje in de toekomst :twisted: Trouwens nog wel een keer zwart spuiten(heb ik toch nog staan(A)) omdat het er naar mijn mening niet super uit ziet(is in het echt trouwens veeel minder maar komt door flits dat je dat rood zo goed ziet :wink: )
Scalibur schreef:mooie polini, je gaat geen spijt hebben van deze aankoop. Ik heb in het verleden al veel van blanco gekocht. Hij onderhoudt zijn spullen zeer goed, niks op aan te merken.

veel suc6 verder
Goed om te horen en blok zag er ook echt als nieuw uit :D

Grt Rik
Fijn om te horen vindt mijn reputatie toch belangrijk :wink: .Verkoop echt geen prul gooi het dan liever weg.En inderdaad die polini blok is als nieuw
dus heb je nog lang plezier aan
groeten
schroefje

Bericht door schroefje »

Kom er maar eens mee naar R'daal dan wil ik hem ook wel ff testen :D
Plaats reactie