[AC Chinees & Blata Rep]UPD:B1 rep ventilator pag12

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Joey
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Joey »

Mooi hoor beter dan en merkloose chinees!
Suzuki RM125
Afbeelding
Cedrino030
forum gebruiker

Bericht door Cedrino030 »

Ziet er alweer zeer goed uit! ;)

Ps. Mag ik misschien vragen wat je uiteindelijk voor alleen de bike betaalt heb?
Klik op het plaatje voor m'n mini!
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=23867][img]http://img16.imageshack.us/img16/720/minibikeenpitbikebewege.gif[/img][/url]
[img]http://img377.imageshack.us/img377/8279/pscs3userbardq7.jpg[/img]
don-xx

Bericht door don-xx »

ja ben wel benieuwd wat je er voor betaald heb??

p.s mooie bike's :D
*minibiker*
forum gebruiker

Bericht door *minibiker* »

mooie bike hoor goed bezig ;)
BlackWolf

Bericht door BlackWolf »

Bedankt heren, voor de prijs kan ik alleen zeggen dat het €249 kost wat ook te zien is op *geen sponsor*.nl hoeveel ik exact betaald heb voor de bike weet ik niet want ik heb totaal bedrag betaald voor het bike, kappen en uitlaat.

Even over de nieuwe bike, ik heb vandaag alles nagelopen, benzine slang vervangen, stuur afgesteld, Stage6 filter opgezet en Zocchi imi uitlaat gemonteerd.

Om de uitlaat in het midden krijgen en zorgen dat het nergens aanloopt moest ik de montage plaat beetje aanpassen maar uiteindelijk is het gelukt.

Kroonplaten van het stuur loopt tegen het reservoir van de waterkoeling, daar moet ik nog wat voor verzinnen.

Ik heb ook de bouten van de kappen vervangen met de billet versies die ik eigenlijk voor het luchtgekoelde bike besteld had, het is wel mooi geworden moet ik zeggen.

Paar nieuwe foto’s:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een detail foto van de filter en de billet bouten:
Afbeelding
Danny
forum gebruiker

Bericht door Danny »

ziet er goed uit man
wanneer andere handvaten :D ?
*minibiker*
forum gebruiker

mooie bike hoor! vind je zoontje het wat ?

gr.
BlackWolf

Bericht door BlackWolf »

Hij vindt het zeker mooi! Maar hij heeft nog niet kunnen rijden dankzij #@$% weer. Hij staat wel te popelen.

Hoeveel kracht verschil zit tussen deze en onze standaard bike eigenlijk? Zover ik kon lezen was een standaard bike ergens in de buurt van 2pk en watergekoelde iets van 8pk?
Hij moet nog leren omgaan met iets krachtigere bike denk ik.
*minibiker*
forum gebruiker

ja dat is zeker ff wennen ;)heb je hem al even laten lopen ? en hoeveel ben je er nou in kwijt dan in die blata ?? en ga je je remmen nog over zetten ?
Barry
forum gebruiker
Minibike:: Grc RRz 12

Bericht door Barry »

nou 8pk niet ik denk dat er zon 5/6 pk in die b1 zit en er zat ongeveer 1.5pk in die 49cc maar hou er rekening mee laat hem niet in 1x volgas :lol: hij weet dan niet wat hem overkomt :wink:
GRC RRz 12
Bzm40cc 09
BlackWolf

Bericht door BlackWolf »

Remmen moet ik nog naar kijken *minibiker* en we hebben het zeker laten lopen ;) Mijn zoon heeft het eventjes voor paar honderd meter gereden tussen de regen, toen hebben we het maar weer in de auto geladen want regen wil niet ophouden. Over de prijs heb ik boven geschreven ;)

Barry, ik zag in de topic van HANK dat ze zelfde bike ook standaard op de bank hebben gehad en er kwam ietsje meer dan 8pk uit vandaar dat ik dacht dat het zo is, bovendien schijnt de zocchi imi ook beetje te helpen. Om eerlijk te zijn wil ik niet zo veel aan deze bike doen, er komt wel een ABT uitlaat met aangepaste HANK koppeling erop en ook een temperatuur meter. Kanalen van de koeling ga ik ook aanpassen zodat het beter koelt.
Dit is de uitdraai van hun test met standaard watergekoeld chinees:
http://img221.imageshack.us/img221/2776 ... 0013gq.gif
Uitdraai komt uit deze topic.

Bike start heel makkelijk en trekstarter is zo licht dat je met twee vingers kan trekken, dit was wel even anders op de lucht gekoelde en het loopt ook veel mooier.
Voor mijn zoon was het wel even schrikken inderdaad toen hij weg wou rijden hahaha! Er zit zeker veel meer kracht in deze bike dan onze lucht gekoelde.
Joey
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Joey »

mooi hoor.

Alleen de kleuren vind ik niet zo mooi:P

Voor de rest echt en mooie bike! 8)
Suzuki RM125
Afbeelding
Barry
forum gebruiker
Minibike:: Grc RRz 12

Bericht door Barry »

ik vindt kleuren instelling best wel mooi hoor
GRC RRz 12
Bzm40cc 09
BlackWolf

Bericht door BlackWolf »

Kleuren vonden wij ook niet mooi toen we aan het kopen waren, vandaar ook de extra kuip zodat ik later kan spuiten, maar toen we thuis kwamen leek het toch mooi, het is wel een standaard kleur en ik geloof dat het Aprilia replica is zonder stickers. We laten het voorlopig zo ;)
robin_blata_b1_racer
forum gebruiker

Bericht door robin_blata_b1_racer »

aaiit, haha snel besloten hoor, wel een mooi ding!
indrd zolang je met koolvloeistof rijd en buiten rijd zullen overkokers je bijna niet overkomen :wink:
en ook zonder kuip rijden helpt heel veel en stuurt en koelt beter zoals je waarschijnlijk al wist!
dus succes met je bike en hoop dat je zontje er veel rij-plezier aan beleefd 8) :wink:

( ps meschien staat het nl tijdstip bij mij nu op 5 uur s'ochtends...
komt omdat ik in amerika zit/florida lekker even alles checken en het is hier 6 uur vroeger dus 11 uur pm :wink:
[img]http://img396.imageshack.us/img396/4803/robinblatab1onderschriflv1.jpg[/img]
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0

poeldijk: 1.10.024
Plaats reactie