ik heb een probleempje met me butterfly caburateur.
ik heb ook gezocht maar kon me antwoord niet vinden.
als ik trek krijgt ie teveel benzine en is ie overloop, en ik weet niet hoe ik moet afstellen want ik heb geen boekje erbij gekregen
Ik had al aan 1 sproeier zitten stellen maar dat wou niet, ik weet ook niet welke de optrek sproeier is en de topsnelheid sproeier (heb geen boekje erbij gekregen )
verkoop die caberatteur heb je alleen maar problemen mee, ik heb een fulll tuned 49cc bike gehad, heb echter ook een butterfly caberateur gehad maar zonder succes, je hebt de ene dag de perfecte afstelling en een week erna kan je weer opnieuw beginnen, ik heb gewoon een 15/15mm delorto gepakt deze deed het perfect.
wizzlawax schreef:verkoop die caberatteur heb je alleen maar problemen mee, ik heb een fulll tuned 49cc bike gehad, heb echter ook een butterfly caberateur gehad maar zonder succes, je hebt de ene dag de perfecte afstelling en een week erna kan je weer opnieuw beginnen, ik heb gewoon een 15/15mm delorto gepakt deze deed het perfect.
Hehe, helaas is dat idd wel zo. Volgens mij ligt het een beetje aan de temperatuur buiten ofzo. Maar voor zover ik weet is dit je 'hoge-snelheid' sproeier :
nou het lukt al een beetje maar wat bedoel je met standaard? want ik weet niet meer hoe de schroeven zaten
bedoel je er mee dat ik de sproeiers helemaal in draait?