hoe kan die anders proberen te starten ?kleine_duivel schreef:loopt de bike nog steeds niet?
heb je wel een motor erin zitten?![]()
Starten
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Gast
-
kleine_duivel
- spammer
-
Tobias..(H)
Neej hij loopt nog steeds niet..:S heb zowat heel dat ding uitelkaar gehaald alles geprobeert (heel me grage stinkt naar bezine) Maar ja ik koop een andere denk ik en die ga ik dan dik tunen met neon denk..nijmegen power schreef:hoe kan die anders proberen te starten ?kleine_duivel schreef:loopt de bike nog steeds niet?
heb je wel een motor erin zitten?![]()
Mvg,
Tobias
- janzzuh
- forum gebruiker
- Contacteer:
janzzuh schreef:Anders heb ik ook nog een mooie prullenbak..stevie-tai chi schreef:Nicolaas-racing schreef:Ik zeg : Gooi Dat Ding Weg!
ja.. maar gooi hem dan zo weg dat ik er makkelijk bijkan..
Ahum..nijmegen power schreef:gooi maar weg bij mijn prullenbak, als die toch weg moet (A)
[img]http://70.85.240.179/6420/101/emo/francis.gif[/img]
-
mitch_minibiker
Uhm ik hoop voor je jonge dat je nog wat serieus kan begrijpe
Doe een paar dingen:
-Chek je shoke
-Chek je brandstofslang of hij wel brandstof toevoer
-chek of er een cilinder op zit?
lol geintje
Ik zou het anders niet weten?!
Doe een paar dingen:
-Chek je shoke
-chek of er een cilinder op zit?
lol geintje
Laatst gewijzigd door mitch_minibiker op do 06 apr 2006, 13:42, 2 keer totaal gewijzigd.
- janzzuh
- forum gebruiker
- Contacteer:
Doe jij ff een paar dingen:mitch_minibiker schreef:Uhm ik hoop voor je jonge dat je nog wat serieus kan begrijpe![]()
Doe een paar dingen:
-Chek je shoke
-chek of er een cilionder aan zit![]()
lol geintje![]()
- Check even wat er al geantwoord is, voor je iets post
- Formuleer je antwoorden wat beter.
[img]http://70.85.240.179/6420/101/emo/francis.gif[/img]
-
Tobias..(H)
-
race--ace
nakijken
Als het om een chinees gaat:
luchtspleet tusssen bobine en vliegwiel op ca 0.1 mm zetten. Originel bougie vervangen door 1 uit een kettingzaag want er zitten origineel hoge weerstand bougies in.
Kijk na of de bougiekap goed is gemonteerd of vervang door NGK brommer kap.
Probeer ook eens de minibike eerst op zijn kant te leggen zodat de benzine eruit zijkt ( als extra choke)
luchtspleet tusssen bobine en vliegwiel op ca 0.1 mm zetten. Originel bougie vervangen door 1 uit een kettingzaag want er zitten origineel hoge weerstand bougies in.
Kijk na of de bougiekap goed is gemonteerd of vervang door NGK brommer kap.
Probeer ook eens de minibike eerst op zijn kant te leggen zodat de benzine eruit zijkt ( als extra choke)
-
Tobias..(H)
-
Gast
Advies! Als je het zelf niet kan. Waarom koop je er dan 1. Je zou het wel zelf moeten kunnen. Ik heb ook een nieuwe het was even de brandstof door het blokje pompen door even langzaam de trek starter in en uit te trekken zonder dat je te hard trekt. drie a vier keer. choke aan 1 keer hard trekken en lopen. laat hem 1min draaien choke uit zetten. beetje gas en rijden maar.
-
Nicolaas-racing
Je doet het zelf ook fout..Zwelgje schreef:Advies! Als je het zelf niet kan. Waarom koop je er dan 1. Je zou het wel zelf moeten kunnen. Ik heb ook een nieuwe het was even de brandstof door het blokje pompen door even langzaam de trek starter in en uit te trekken zonder dat je te hard trekt. drie a vier keer. choke aan 1 keer hard trekken en lopen. laat hem 1min draaien choke uit zetten. beetje gas en rijden maar.
Moet hem nog wel inrijden..
- Richard D
- forum gebruiker
- Contacteer:
Is er hier echt niemand die in de buurt van Udenhout woont en deze jongen kan helpen 
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl