mii chinees

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

membraam of niet ?

Peiling eindigde op wo 22 feb 2006, 18:07

ja
13
72%
nee
5
28%

Totaal aantal stemmen: 18

Gast

Bericht door Gast »

ja ik weet jet ,aar dat komt later wel eej nog bedankt he ;)
Gast

Bericht door Gast »

yeahh 8)
net vandaag : rocket key , race membraam , nieuw uitlaat gehaald en er in/onder gezet alleen de uitlaat zit heel dicht bij de band :? mar hij hoort dr onder te passen mjha vanaaf op circuit rijden :lol: ( foto's binnekort )
Gast

uitlaat

Bericht door Gast »

gisteren foto's gemaakt van de uitlaat hij staat alleen een beetje laag op de band :P

Afbeelding

1 / 2 MM ??

Afbeelding

compleet plaatje
Patrickn

Bericht door Patrickn »

de uitlaat is wel heel dichtbij de band ja moet je ff kijken of ie hoger kan mja in theorie zou je achterband nu sneller warm moeten zijn :P door de hitte v/d uitlaat haha :twisted:
Gast

Bericht door Gast »

Patrickn schreef:de uitlaat is wel heel dichtbij de band ja moet je ff kijken of ie hoger kan mja in theorie zou je achterband nu sneller warm moeten zijn :P door de hitte v/d uitlaat haha :twisted:

whahahaha :lol: ja maar de vorigen keer dat ik op het ircuit ging rijden was totaal niet heet ofso mjha ik zal kijk of ik hem hoger kan zetten :lol:
Valeray
forum gebruiker

Bericht door Valeray »

D.m.v een steuntje moet het wel lukken denk ik ?

Gr,
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
Gast

Bericht door Gast »

Valeray schreef:D.m.v een steuntje moet het wel lukken denk ik ?

Gr,
ja hij kan niet hoger want hij staat met de uitlaat tegen het frame aan :cry:
Patrickn

Bericht door Patrickn »

dan laat j het toch ik bedoel als je er geen last van heb
Gast

Bericht door Gast »

gistere ff nieuwe trekveertjes gehaald want de vorigen waren afgebroken :?+ zelf stickers gemaakt van NOS SUZUKI Rsgx en vlammen foto's binnekort
:roll:
Gesloten