Midnight's neonbike ( Udate 12-04-06 killswitch+buitenfoto's

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Midnight

Bericht door Midnight »

klopt! alleen zelf uitgeprint en uitgeknipt op stickervel. snapje dus ontwerp is niet van mij. alleen heb alleen het linkergedeelte van nofear gebruikt want dat was de goede grootte.

@ stevie-tai chi :

Dankje!
Gast

Bericht door Gast »

Midnight schreef:Update!!

heb zelfgemaakte stickers gemaakt. Had standaard op de voorkant van me bike twee witte soort cirkels erop zitten en wilde hier iets mee doen. ik heb er twee ogen in gemaakt met zwart stickervel. Hier het resultaat:

Afbeelding

vind het zelf aardig gelukt wat vinden jullie ervan? :P
Hahahaha ziet er wel geinig uit!! :D
wel mooi gemaakt hoor! :)
Gast

de neon

Bericht door Gast »

eej man ff dom vragie he maar uhm waar heb je die neon gehaald want ik wil ook kei graag neon balken onder de mini alleen ik wil niet van dat draad spul ziet er wel mooi uit maar jha,,, :roll:

P.S. super vette bike man ! :wink:
Midnight

Bericht door Midnight »

ga naar de dichtsbijzijnde brommerwinkel bij jou in de buurt. of kijk even of http://www.easyparts.nl bij neon. of je kijkt op andere online scooter/brommerwinkels gewoon even googlen
Gast

neon

Bericht door Gast »

wel vet die stickers op de voorkap ! :lol:
Gast

Bericht door Gast »

heeyuz beterzz dat neon maar eigelijk dacht ik je kunt beterz die foto een keer in donker doen met neon aan dat staat mooi en nog vraagje die kilometteler wat van kilomet teller is dat gewonen fiets of weet ik veel :lol: :lol: :P
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

jordi kinket schreef:heeyuz beterzz dat neon maar eigelijk dacht ik je kunt beterz die foto een keer in donker doen met neon aan dat staat mooi en nog vraagje die kilometteler wat van kilomet teller is dat gewonen fiets of weet ik veel :lol: :lol: :P
gewone fietsteller indd..

type ff km teller in bij zoekfunctie
Midnight

Bericht door Midnight »

gewoon bij de hema vandaan nix speciaals aan dus...
Midnight

Bericht door Midnight »

vrijdag krijg ik het een en ander binnen, een triple stage membraam. en ook krijg ik strakkere koppelingsveren, er stond ook bij dat de schoenen van je koppeling sneller weg kunnen slijten. Heeft iemand hier ervaring mee of valt het slijten reuze mee? ohja en ik heb ook een nieuwe kettingbeschermer besteld die ik zwart ga spuiten... nou dat was het
Gast

Bericht door Gast »

Nou jah, leuk midnicht, wel leuk geworden :wink:

Groeten

RaFaeL
Midnight

Bericht door Midnight »

haha mooier dan jouwe :P :P ghehe neej jouwe word ook wel mooi....
sorry voor offtopic.
TaiChi16
forum gebruiker

Bericht door TaiChi16 »

mijn mening is dat die neon er dus echt niet uit ziet :roll:
maargoed je bike verder vind ik wel strak die oogstickers zijn ook tof :P
is overgegaan op de scooterwereld...
DoC
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door DoC »

Midnight hoe kom jij aan je nieuwe kettingbeschermer heb zelf een aikido en wil waarschijnlijk ook zo een die jij nu hebt.

Alvast bedankt.
www.Indoorminibike.nl
Gast

Bericht door Gast »

Die zat standaard op zijn bike, maar hij heeft nu een ander. (ben een vriend van hem) Ik weet niet waar ze vandaan komen.
Midnight

Bericht door Midnight »

mijn kettingbeschermer heb ik bij *geen sponsor*.nl vandaan. heb hem zelf zwart gespoten.
Plaats reactie