Blata B1 Replica [Patrickn] Update 07/07/06
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Patrickn
-
ronnie meuleners
ik heb de zelfde filter op mijn nu nog standaart carb zitten op mijn chineesPatrickn schreef:heb een 17.5mm carb kunne verkrijgen en hij is bijna klaar vdaag nieuw malossie E13 filter gekocht nu alleen nog het inlaat spruitstuk (is besteld) zal dinsdag wel binnenkomen
ook nog sproeiers 94 en 96 en een nieuwe bougie NGK (hittegraad 10)
mvg
is echt een super vette filter en werkt echt goed geeft een leuk aanzuig geluidje. en het uitlaad kabaal wordt ook beter hahaha groeten ronnie....
kijk maar hier een kleine foto ervan.

- thomas1991
- forum gebruiker
-
Patrickn
Jazeker het uiterlijk vind ik (nu nog) goed motorish zijn er al plannen de 17.5 carb komt erop en als mijn budget het toelaat een abt uitlaatthomas1991 schreef:Mooie bike hoor,
veel suc6 ermee.
a je verder nog wat doen aan tuning optisch/motorisch...?
deze heeft mij 350 euro gekost,DoC schreef:Mooie bike.
Wat heeft zo'n replica jouw gekost als ik vragen mag?,
-
Patrickn
vandaag een killswitch gemonteerd en carbon membraam kleppen
de killswitch werkt vele maal beter dan het stopknoppie die moest ik iets van 3 sec inhouden voordat ie echt uit was en nu als de dop eraf is valt ie gelijk uit
starten zonder dop kan dus ook niet
hier heb ik em aan het frame gemonteerd

en zo met dop erop

de killswitch werkt vele maal beter dan het stopknoppie die moest ik iets van 3 sec inhouden voordat ie echt uit was en nu als de dop eraf is valt ie gelijk uit
starten zonder dop kan dus ook niet
hier heb ik em aan het frame gemonteerd

en zo met dop erop

-
Patrickn
-
mitch_minibiker
-
Patrickn
lijkt me sterk dat je precies dezelfde hebt mja boeient
nou slim... ik zie die kuip meer als bescherming voor de radiator
vdaag kwam het spruitstuk binne
en meteen de 17.5 mm erop gepleurd krijg er gelijk een zwaarder geluid van maar dat zegt naturlijk niks, over prestatie verbetering weet ik nog nix ik ga morgen eerst afstellen als het droog weer is want vdaag was het echt kloten weer
mvg
nou slim... ik zie die kuip meer als bescherming voor de radiator
vdaag kwam het spruitstuk binne
en meteen de 17.5 mm erop gepleurd krijg er gelijk een zwaarder geluid van maar dat zegt naturlijk niks, over prestatie verbetering weet ik nog nix ik ga morgen eerst afstellen als het droog weer is want vdaag was het echt kloten weer
mvg