En kan dit ook het probleem zijn van het uitvallen. Want als ik vol gas heb gegeven en ik laat het hem weer terugzakken valt die uit. Ook heb ik de stationairschroef al meerdere standen geprobeert.
Heb je dat probleem al vanaf het begin?? Zo ja, dan zou ik idd de gasnaald iets eerst lager zetten (minder benzine). Nog steeds balle.. dan kan de sproeier te groot zijn. Lijkt mij alleen sterk op een standaard chinees!!
AngelEyes schreef:Heb je dat probleem al vanaf het begin?? Zo ja, dan zou ik idd de gasnaald iets eerst lager zetten (minder benzine). Nog steeds balle.. dan kan de sproeier te groot zijn. Lijkt mij alleen sterk op een standaard chinees!!
Nee, het is geen standaard chinees. Ik heb een andere carb (14 mm vlakschuif) erop. Dit werkt niet met een gasnaald maar met een schuif.
Ook heb ik een andere uitlaat, koppeling membraan erop.
De minibike valt uit als ik geen gas geef. De stationair heb ik al geprobeerd en at is het probleem.
Met de choke aan blijft hij stationair lopen maar komt hij niet vooruit. Met de choke uit valt hij na ongeveer 1 seconde lopen uit, mits ik geen gas geef.
dit lijkt mij gewoon dat je m niet laat warm lope? en anders mischien een keer je caberateur schoonmaken.
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Ik heb nu de bougie eruit gehaald en was zwart en iets nat. Dus ga ik straks een andere sproeier monteren. Zal wel even laten weten of het geholpen heeft of niet.
Heb vandaag sproeier 70 geprobeerd en nu heeft hij hetzelfde probleem nog steeds. Bij gas geven valt die soms iets weg maar direct daarna komt die wel.
Maar hij valt nog steeds uit.
Weet iemand wat dit is. Ik hoop dat jullie mij dit snel kunnen vertellen want dan kan ik morgen de kartbaan op.