Johnny Polini schreef:Ik heb een polini 910 gp steel te koop dit is een modified 4,2 pk.
Is in goede staat zowel technisch als optisch .
Is van een voormalig nederlands kampioen geweest.
Ik vraag voor deze minibike ook 400 euro.
Wat vinden jullie van deze prijs ?
Ben jij toevallig niet de zelfde ?
Zelfde bike als je kijk naar de omschrijving.
Zelfde prijs.
Zelfde woonplaats ?
Gr,
nee die andere was een 6,2 pk...
maar ik geef lucici666 ofzo wel gelijk niet alles hoefd altijd voor de hoofdprijs weg..wees blij met zulke mensen!
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Johnny Polini schreef:Ik heb een polini 910 gp steel te koop dit is een modified 4,2 pk.
Is in goede staat zowel technisch als optisch .
Is van een voormalig nederlands kampioen geweest.
Ik vraag voor deze minibike ook 400 euro.
Wat vinden jullie van deze prijs ?
Ben jij toevallig niet de zelfde ?
Zelfde bike als je kijk naar de omschrijving.
Zelfde prijs.
Zelfde woonplaats ?
Gr,
nee die andere was een 6,2 pk...
maar ik geef lucici666 ofzo wel gelijk niet alles hoefd altijd voor de hoofdprijs weg..wees blij met zulke mensen!
Als hij wil verkopen voor 400 laat hem dan lekker doen, of er nou een luchtje aan zit of niet, dat moet de koper zelf dan maar zien of hij een miskoop heeft gedaan of niet!! Een miskoop heb je net zo goed met dezelfde bike maar dan 400 euro duurder dan deze(800 dus)
het kan best een goede bike zijn geweest..
hij zegt dat ie hem snel kwijt wilde ja dan kan je er geen 10000 euro voor vragen wan dan kan je lang wachten
Als jullie vinden dat ik mijn minibike te goedkoop verkoop waarom reageert er dan niemand hierop ?
En ik ben niet dezelfde als die 6,2 watergekoeld dat is wel een kameraad van mij , maar omdat we stoppen met minibiken zijn deze te koop .
Dus als er iemand interesse heeft !!!
Waar ze die bike voor kopen maakt mij toch niet uit , maar het is gewoon een leuke minibike om te beginnen en hij is technisch en optisch gewoon goed.En als je voor het mooie gaat dan kan je hem nog altijd naar eigen wens maken,je hebt dan toch ook nog behoorlijk wat geld speling.
(als ik van die prijs uitga wat jullie noemen)
Johnny Polini schreef:Als jullie vinden dat ik mijn minibike te goedkoop verkoop waarom reageert er dan niemand hierop ?
En ik ben niet dezelfde als die 6,2 watergekoeld dat is wel een kameraad van mij , maar omdat we stoppen met minibiken zijn deze te koop .
Dus als er iemand interesse heeft !!!
kijk voor de grap eens op de site van hop, dan zie je wat een nieuwe kost. dan is 700/800 wel erg hoog, maar je bent natuurlijk vrij om te vragen wat je wil.