vandaag heb ik voor de eerste keer gaan testen met de nieuwe bike die ik heb van lely de 911 polini 50cc.na een paar rustige rondjes te hebben gereden met afstelling van koppeling bij,heb ik 3 kwartiertjes met tussen pozen bij voluit gegaan en moet zeggen dit beestje heeft echt een bom van pit in zich
maar nu komt het,na die paar kwartiertjes gaf de bike het ineens op,ik dacht ja warmloper en koppakking ertussen uit(die 2 rubbere ringen),althans zo voelde het toch.ik teluergesteld naar huis
thuisgekomen en bike direct uit elkaar gehaald en wat kom ik tot verbazing tegen,in de koelkamer van de cilinder & tussen kop vind ik een zwarte dikke ring die de kamer gewoon verstropte

nu mijn vraag is hoort deze ring hier thuis of niet het lijkt me sterk van wel,want in men 40cc zat deze ring niet en zo veel verschillen de cilinders nu ook weer niet van elkaar.
nu tweede probleem:na het nakijken van de cilinder ben ik tot de vastelling gekomen dat mijn zuiger aangelopen heeft (aan twee kanten)tegen iets maar zie niet direct de aanlijding hiervan (heb wel vermoeden).hier ook weer een foto van.dit is de ergste kant

en hier op deze foto kun je mijn vermoedens zien waaraan ik denk dat men zuiger ge****t is

linkse kant tegen over de rechtse kant is naar mijn mening te slecht afgewerkt
sry voor de vele vragen maar alle proffesionele hulp is welkom
groeten steven.