EINDE PAGINA 11!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
kleine_duivel
- spammer
EINDE PAGINA 11!
Laatst gewijzigd door kleine_duivel op zo 18 jun 2006, 12:13, 34 keer totaal gewijzigd.
-
Nicolaas-racing
-
AngelEyes
-
kleine_duivel
- spammer
- Aikido gast
- forum gebruiker
-
Nicolaas-racing
-
kleine_duivel
- spammer
ik ga voorlopig niet tunen ofzo...gaat hard genoeg
ik moet misschien even iets vinden op het starten, want de ene keer start hij zonder choke, de volgende keer met, dan weer half, en dan weer met een beetje gas......
maar ik heb hem meestal binnen een minuut aan het lopen dus een probleem vormt het gelukkig niet
en wat ergere problemen betreft, ik heb garantie! alles word voor me gemaakt mocht zooitje kapot gaan
ben al helemaal gehecht aan dit kleine monster en het is dus mijn grote trots geworden
ik laat t wel weten als er iets kapot gaat,en ik ga miss binnenkort wel wat filmpjes maken ofzo....
ik moet misschien even iets vinden op het starten, want de ene keer start hij zonder choke, de volgende keer met, dan weer half, en dan weer met een beetje gas......
maar ik heb hem meestal binnen een minuut aan het lopen dus een probleem vormt het gelukkig niet
en wat ergere problemen betreft, ik heb garantie! alles word voor me gemaakt mocht zooitje kapot gaan
ben al helemaal gehecht aan dit kleine monster en het is dus mijn grote trots geworden
ik laat t wel weten als er iets kapot gaat,en ik ga miss binnenkort wel wat filmpjes maken ofzo....
-
Nicolaas-racing
-
Midnight
- thomas1991
- forum gebruiker
-
kleine_duivel
- spammer
midnight, ik denk dat het bevestegingpunt anders is, kijk maar bij het achterwiel, veel mensen hebben daar niet zo'n "beugeltje" nog boven(bij bevestiging van het wiel in de buurt)....Midnight schreef:mooie bike... alleen achterspatbord is anders dan bij de andere merklozen. Waar kan je die zelfde spatbordjes krijgen en passen ze ook gewoon? of is het bij deze bike een andere bevestiging?
er is me verteld dat het frame(met name achterbrug) beter zou zijn vergeleken met andere chineesjes, maarja...
ik heb er niks aan veranderd ofzo, maar ik ken de dealer van mijn motortje en ik zal vragen of ze los verkrijgbaar zijn, dan laat ik het je natuurlijk weten
- spammer
- Muesli_Reep
- forum gebruiker
- Contacteer:
Leuke bike!
kleuren zijn goed en velgen zijn ook netjes
Ik heb hem er ook op zitten maar als je deze niet hebt dan denkik niet dat hij past het is namelijk een andere bevestiging
kleuren zijn goed en velgen zijn ook netjes
Dat is een 39cc spatboord zoals op de Tai chi, V-Racer enz.Midnight schreef:mooie bike... alleen achterspatbord is anders dan bij de andere merklozen. Waar kan je die zelfde spatbordjes krijgen en passen ze ook gewoon? of is het bij deze bike een andere bevestiging?
Ik heb hem er ook op zitten maar als je deze niet hebt dan denkik niet dat hij past het is namelijk een andere bevestiging
[img]http://www.blomnet.eu/Temp/DesmoSig.jpg[/img]
-
Gast
-
kleine_duivel
- spammer