blijft maar stotteren
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Nickname-42
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
AngelEyes
-
ntpjeroen
- Aikido gast
- forum gebruiker
-
kleine_duivel
- spammer
mag ik je castrol tts 2 takt olie aanbevelen(Groene Fles), en dan tussen de 1:35 en 1:40 mengen!! heeft mijn probleem vandaag opgelost, had ook inhouden en stotteren door verkeerde olie! (en erg veel olie uit de uitlaat!Nickname-42 schreef:`k heb net een nieuwe cilinder ingereden met de 1:25 verhouding. Na verloop van tijd ging ie ook steeds inhouden.
Wat blijkt? De overtollige olie komt er bij de uitlaat weer uit. En niet zo`n beetje ook!
Normaal meng ik tussen de 1:35 en 1:40 dat is voldoende voor deze blokjes.
- Aikido gast
- forum gebruiker
-
kleine_duivel
- spammer
Dat is tog wel bij alle nieuwe chineesjes die nog worden ingereden? dat komt door de hoge mengverhouding daardoor word alles wel zwart en vies, maar wel goed ingevet!kleine_duivel schreef:bij mij was de uitlaat demper zwart van olie, en mijn achterspatbord zat er ook onder..........
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
- Aikido gast
- forum gebruiker
-
kleine_duivel
- spammer
maar stotteren en uitvallen daardoor word vervelendJustin schreef:Dat is tog wel bij alle nieuwe chineesjes die nog worden ingereden? dat komt door de hoge mengverhouding daardoor word alles wel zwart en vies, maar wel goed ingevet!kleine_duivel schreef:bij mij was de uitlaat demper zwart van olie, en mijn achterspatbord zat er ook onder..........
maar ik heb het dus ook opgeost, dat zei ik al!
Nickname-42 schreef:
`k heb net een nieuwe cilinder ingereden met de 1:25 verhouding. Na verloop van tijd ging ie ook steeds inhouden.
Wat blijkt? De overtollige olie komt er bij de uitlaat weer uit. En niet zo`n beetje ook!
Normaal meng ik tussen de 1:35 en 1:40 dat is voldoende voor deze blokjes.
mag ik je castrol tts 2 takt olie aanbevelen(Groene Fles), en dan tussen de 1:35 en 1:40 mengen!! heeft mijn probleem vandaag opgelost, had ook inhouden en stotteren door verkeerde olie! (en erg veel olie uit de uitlaat!