hallo mensen
ik heb van de week een hz framepje opgehaald bij **kevin** die hier ook op het forum zit.
en vandaag heb ik me zelfbouw beetje in elkaar gezet.
me setup is :
-70 cc airsal
-moet nog kijke wat voor carb
-berekende uitlaat
kwa uiterlijk gewoon polini tank en zitje .
to do list
- carb zoeke en ontsteking en cilinder kop.
-kappe bevestigings punte maken .
-alles af spuite enzo.
tijd voor een foto`tje:
ik en me mini
en wat vinde je er van ik zou zegge brand los
grtz jere ( js racing zeeland)
nou als het goed is heeft abt deze uitlaat gemaakt hij kwam namelijk van me`n vorige bike af en die heb ik weer van iemand gekocht die em van abt had gekocht.
ik heb abt dr ook over gesproken en gevraagt over dat het nadeelig zou weze voor me prestaties maar die hoeke zijn gemaakt met een berekening dus het zal wel goed zitte dan.
maar goed
derbi master schreef:idd, die hoekken in je pijp zullen niet beter gaan presteren nee... magoe, eest ma ens rijde e;) raakt wel wea ens tijd
ik zou alsk jou was wel je blok wat hoger hangen... zo kom je der mee aan de als je lekker plat door de bocht vlieg.
en in de zeeuwse Race's zal ut ok niet zo leuk weze voor je uitlaat... met al die klinkers en verkeers drempels...
Suc6
ja maar ik zit natuurlijk met me uitlaat dat ding past net onder dat kontje . maar goed ik zal wat proberen .
kga denk ik binne kort ff ander uitlaatbochtje make ofzo
Ziet er leuk uit ja..
Maar je moet nog wel wat meer dingen doen ..
Zoals velg afdraaien en adaptor kopen/maken.
en met die uitlaat..
De Het 1e gedeelte zou nog wel kunnen.
Maar bij die hoek waar de expansie begint links boven de cilinder lijkt mij wel een beetje te schuin.
jordy 15 schreef:Ziet er leuk uit ja..
Maar je moet nog wel wat meer dingen doen ..
Zoals velg afdraaien en adaptor kopen/maken.
en met die uitlaat..
De Het 1e gedeelte zou nog wel kunnen.
Maar bij die hoek waar de expansie begint links boven de cilinder lijkt mij wel een beetje te schuin.
velg is al afgedraait moet nog ff wat zoeke op tantwiel enzo dr op tefixen.
de winter
Geplaatst: Zo Mrt 19, 2006 10:34 pm Onderwerp:
Hej
Ziet er goed uit!
Je had toch ook nog een polini rep.? Op welke ga je rijden?
Zie je wel op kartbaan of in kwadendamme
Grt Rik
ej rik nou me zusje gaat waarschijnelijk ook mee rijde dus alle 2 me bikes zijn bezet dus . want me zusje is niet meer van de mini af tesleepe
maar goed.
eerst maar ff de garage dan maar op ruime
grtz jere ( js racing zeeland
hij was eerst recht, en als je hem gaat verzagen kom je wel eens raar uit
maar bij die kniek is hij al vrij dik dus het maak ook niet egt uit (het kan beter)
deze maaten heb ik van aad gekregen (mun broer) ik weet niet hoe hij daar aan gekomen is