Rode knopje op het stuur(kan een slotje op)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Etje
Rode knopje op het stuur(kan een slotje op)
Hallo,
Ik heb een vraag over het rode knopje op het stuur van een minibike, ik wil eigenlijk ook een minibike aanschaffen maar sommige minibikes hebben wel een rood knopje op het stuur en andere weer niet, maakt dit wat uit? Ik denk dat iedereen dit wel weet en het een domme vraag vind, maar ik ben benieuwd of het wat uitmaakt!
M.V.G Etje
Ik heb een vraag over het rode knopje op het stuur van een minibike, ik wil eigenlijk ook een minibike aanschaffen maar sommige minibikes hebben wel een rood knopje op het stuur en andere weer niet, maakt dit wat uit? Ik denk dat iedereen dit wel weet en het een domme vraag vind, maar ik ben benieuwd of het wat uitmaakt!
M.V.G Etje
Laatst gewijzigd door Etje op za 25 mar 2006, 09:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Meetsal is eht rode knopje om de minibike uit te zetten dus het is wel degelijk belangrijk dat die errop zit. Een andere mogelijkheid wat jij bedoelt is een killswitch, hier zit een koord aan bevestigd die je om je hand doet. Zodra je onderuit gaat, schiet de dop va nde houder en slaat je minibike uit.
[img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/audi-userbar.jpg[/img]
-
ntpjeroen
-
Etje
- janzzuh
- forum gebruiker
- Contacteer:
Sorry hoor maar naar mijn mening post jij veel overbodige antwoorden..ntpjeroen schreef:en als het goed is zit zo'n knopje op iedere misschien niet rood maar hij zit er wel bij mij zit ie naast de gas hendel een geel knopje maar als het goed is zit hij op (bijna)iedere
[img]http://70.85.240.179/6420/101/emo/francis.gif[/img]
- mini-biker15
- forum gebruiker
ik heb er bij jouw ook wel eens wat overbodige antwoorden gezien....janzzuh schreef:Sorry hoor maar naar mijn mening post jij veel overbodige antwoorden..ntpjeroen schreef:en als het goed is zit zo'n knopje op iedere misschien niet rood maar hij zit er wel bij mij zit ie naast de gas hendel een geel knopje maar als het goed is zit hij op (bijna)iedere
mare ontopic:
een killswitch is tog beter? veiliger omdat hij dan gelijk uit valt
wilt weer een minibike :P
-
ntpjeroen
-
Xigh
...
Bij alle bikes zit hij er op. Hoe moet je anders je motor stoppen?
Het knopje is er in alle kleuren van de regenboog, maar ze doen allemaal hetzelfde, namelijk je motor stoppen.
Degene die hem niet op z'n bike heeft heeft of z'n bike kapot gemaakt of via bijvoorbeeld een sleuteltje hetzelfde effect (midi/maxibikes)
Het knopje is er in alle kleuren van de regenboog, maar ze doen allemaal hetzelfde, namelijk je motor stoppen.
Degene die hem niet op z'n bike heeft heeft of z'n bike kapot gemaakt of via bijvoorbeeld een sleuteltje hetzelfde effect (midi/maxibikes)
-
Patrickn
Re: ...
klopt helemaalXigh schreef:Bij alle bikes zit hij er op. Hoe moet je anders je motor stoppen?
ik gebruik sinds kort een dodemansknop (killswitch) werkt perfect en is ook veiliger